    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Realne korzyści z 3.3v i niższych
    <kf5c3o$1la$1@mx1.internetia.pl> <3172789988$20130209123717@squadack.com>
    <kf5d52$55i$1@mx1.internetia.pl>
    <1c5ccpf6ui5s5$.1iikz1xr72mrr$.dlg@40tude.net>
    <51163856$1@news.home.net.pl> <s...@f...lasek.waw.pl>
    <yz66nljjf9z8$.yz7cah20j4pt.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <a...@m...uni-berlin.de>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <kfd4d4$aud$1@z-news.wcss.wroc.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <a...@m...uni-berlin.de> <511a69a0$1@news.home.net.pl>
    Date: 12 Feb 2013 16:38:39 GMT

    Anerys napisał:

    > A jakby celnicy na granicy dowalili swoje, za "materiały strategiczne",
    > czy jak im tam? :)

    Raczej nie, bo te łopaty, to można było czasem kupić w Warszawie na
    Stadionie od tak zwanych "Ruskich". Komandirowka w Moskwu nie była nużna.

    Coś mi po głowie kołacze, że po drugiej wojnie światowej jakiś pomysłowy
    fabrykant przejął zapasy blachy aluminiowej po którychś zakładach lotniczych
    (już nie pamiętam, czy to zdobyczne Messerschmitty były, czy coś alianckiego)
    i robił z tego bardzo fajne walizki (również lotnicze poniekąd).

    --
    Jarek