  • Data: 2013-05-04 19:32:04
    Temat: Re: Re: nju mobile - migrujesz na własne ryzyko
    Od: sunwick <s...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Ale karta i numer niepoprawnie zmigrowany do innego (?) operatora, to
    >już nie muszą być oddzielne sprawy (w sensie załatwiania formalności,
    >niekoniecznie w sensie technicznym). Według informacji od pani z BOK-u
    >salony Orange nie obsługują nju mobile (chociaż pytałem akurat o
    >rejestrację numeru, a nie o wymianę karty, może to jest co innego).

    po 1wsze to nie taki inny operator, inna marka tylko... sami ze soba
    musza sie dogadac, a nawet gdyby to byli inni operatorzy to tez nie
    moga cie zostawic z reka w nocniku!
    jesli numer przeniesli to sprawa nowego opa, jesli nie zdazyli to wina
    starego...

    jezeli faktycznie bedziesz mial wielki problem z nimi to zglaszaj
    sprawe do uokik i oni ci pomoga!

    Zapewne jestes wielkim pechowcem, ale czasem i tak bywa.

    p.s. Ja 2 miesiace walczylem niegdys z playem bo nie umieli mnie
    przeniesc z karty na abonament :) dopiero jak ich postraszylem
    uokik'iem to jakims cudem sie sprawą zajęli.