eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Re:
    Date: Fri, 1 Apr 2011 16:26:23 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 33
    Message-ID: <in4nad$fir$1@news.onet.pl>
    References: <9...@f...googlegroups.com>
    <in45r5$p7m$1@inews.gazeta.pl> <1eyli2nh63cdz$.dlg@lepper.institute.com>
    <in48dn$cl0$1@news.onet.pl> <y...@l...institute.com>
    <in4aka$nmo$1@news.onet.pl> <1...@l...institute.com>
    <in4bbc$qrh$1@news.onet.pl> <4...@l...institute.com>
    NNTP-Posting-Host: azj211.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1301667981 15963 83.27.147.211 (1 Apr 2011 14:26:21 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 1 Apr 2011 14:26:21 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2359829
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał
    > Przykład bardzo obrazowy:
    > W 2005 roku jedne z najbardziej prestiżowych polskich pociągów,
    > czyli
    > intercity na trasie Katowice-Warszawa jeździły przeważnie w 2
    > godziny 35
    > minut. Dokładnie tyle samo ile przejazd Londyn-Paryż.

    Ale Waldku - Katowice-Warszawa w linii prostej to jest 250km. Paryz
    Londyn 350.
    Nie jest ta roznica az tak drastyczna.

    A British Railways - firma z tradycjami. Sprywatyzowana, zeby tej
    tradycji sie pozbyc.
    I co ? Londyn-Bristol 1:45. 178 km.
    Hamburg-Hanover - 1:15. 130km.

    Nie w kazdym kraju jezdzi TGV.
    Nawet ci Niemcy, mimo ze potrafia jezdzic 500km/h, to jak widac
    wola 100.

    > Wtedy BYĆ MOŻE będzie szansa zbudowania KOLEI, a dopiero później
    > będzie
    > można rozmawiać o temacie "tiry na tory"

    Kiedy to brzmi calkiem rozsadnie, ale na wybranych odcinkach -
    przyjezdza zmeczony kierowca na wagon, budzi sie 500km dalej, za
    cene porownywalna z kosztem wlasnej jazdy - to czemu mialby nie
    skorzystac dobrowolnie ?

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: