  • Data: 2012-04-03 05:30:41
    Temat: Re: Radary Sobieskiego/Sikorskiego
    Od: "Tom" <t...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli śmieszy cię sposób zadawania przez ciebie pytań, to musisz głupawo
    > wyglądać na codzień.
    > Urządzenia na tamtym skrzyżowaniu robią zdjęcia nie tylko wtedy, gdy ktoś
    > przekroczy prędkość, więc mandaty są wystawiane czasem już od jednego
    > kilometra.

    Najbardziej głupawo wygląda ten, kto nie umie czytać ze zrozumieniem.
    Chyba jasne jest, że pytam o mandat związany z prędkością. Wyobraź
    sobie, że wiem, że na tamtym skrzyżowaniu zdjęcia są robione także
    przy przejechaniu na czerwonym świetle. Przy okazji można także
    zapłacić za brak zapiętych pasów i/lub używanie komórki podczas
    jazdy bez zastosowania zestawu głośnomówiącego, a także za brak
    włączonych świateł mijania. Piszę o tym tak dokładnie, bo nie mam
    pewności, że zrozumiesz.

    Co do przekraczanej prędkości, to nie jest tajemnicą, gdyż informowały
    o tym media, że tradycyjne fotoradary są ustawione w większości na
    80 km/h w miejscach gdzie ograniczenie wynosi 50 km/h. Wynika
    to z pracochłonności opracowania zdjęć, więc zbyt duża ilość zdjęć
    przy potencjalnie niskich mandatach za przekroczenie prędkości do
    30 km/h nie jest opłacalna.
    Te nowe urządzenia podobno wykonują większość pracy automatycznie,
    więc interesuje mnie na jaką prędkość są nastawione. Dyskutowaliśmy
    o tym ostatnio w gronie znajomych i dlatego pytam.
    Dla jasności, osobiście uważam, że przepisy powinny być przestrzegane
    i między innymi nie należy przekraczać dozwolonej prędkości.

    Pozdrawiam
    Tomasz