  • 1. Data: 2012-04-03 05:30:41
    Temat: Re: Radary Sobieskiego/Sikorskiego
    Od: "Tom" <t...@t...com>

    > Jeśli śmieszy cię sposób zadawania przez ciebie pytań, to musisz głupawo
    > wyglądać na codzień.
    > Urządzenia na tamtym skrzyżowaniu robią zdjęcia nie tylko wtedy, gdy ktoś
    > przekroczy prędkość, więc mandaty są wystawiane czasem już od jednego
    > kilometra.

    Najbardziej głupawo wygląda ten, kto nie umie czytać ze zrozumieniem.
    Chyba jasne jest, że pytam o mandat związany z prędkością. Wyobraź
    sobie, że wiem, że na tamtym skrzyżowaniu zdjęcia są robione także
    przy przejechaniu na czerwonym świetle. Przy okazji można także
    zapłacić za brak zapiętych pasów i/lub używanie komórki podczas
    jazdy bez zastosowania zestawu głośnomówiącego, a także za brak
    włączonych świateł mijania. Piszę o tym tak dokładnie, bo nie mam
    pewności, że zrozumiesz.

    Co do przekraczanej prędkości, to nie jest tajemnicą, gdyż informowały
    o tym media, że tradycyjne fotoradary są ustawione w większości na
    80 km/h w miejscach gdzie ograniczenie wynosi 50 km/h. Wynika
    to z pracochłonności opracowania zdjęć, więc zbyt duża ilość zdjęć
    przy potencjalnie niskich mandatach za przekroczenie prędkości do
    30 km/h nie jest opłacalna.
    Te nowe urządzenia podobno wykonują większość pracy automatycznie,
    więc interesuje mnie na jaką prędkość są nastawione. Dyskutowaliśmy
    o tym ostatnio w gronie znajomych i dlatego pytam.
    Dla jasności, osobiście uważam, że przepisy powinny być przestrzegane
    i między innymi nie należy przekraczać dozwolonej prędkości.

    Pozdrawiam
    Tomasz

  • 2. Data: 2012-04-03 16:34:13
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-04-03 03:30:41 +0000, "Tom" <t...@t...com> said:

    > Najbardziej głupawo wygląda ten, kto nie umie czytać ze zrozumieniem.
    > Chyba jasne jest, że pytam o mandat związany z prędkością.

    I dostałeś odpowiedź - już od jednego kilometra.
    Nie próbuj mnie atakować za to, jak i co piszesz. Spróbuj jak dorosły -
    odpowiadać za swoje czyny.

    > Piszę o tym tak dokładnie, bo nie mam
    > pewności, że zrozumiesz.

    To typowe, że osoby przyłapane na pisaniu bez sensu w odpowiedzi
    przeistaczają się w mentora i usiłują błysnąć wiedzą.
    To tak samo typowe jak to, że przy zadawaniu pytania tej mądrości w
    nich nie ma.
    Ale pouczać będą.

    > Te nowe urządzenia podobno wykonują większość pracy automatycznie,
    > więc interesuje mnie na jaką prędkość są nastawione.

    Na różne, gdyż nie są to prymitywne maszyny.
    Ale o tym wiesz, gdyż czytałeś w mediach i zaraz mnie pouczysz jak mam
    udzielać odpowiedzi osobie tak światłej i znającej się na rzeczy jak ty.

    > Dla jasności, osobiście uważam

    A nieosobiście nie?
    ;>

    > , że przepisy powinny być przestrzegane

    Przed...?

    > i między innymi nie należy przekraczać dozwolonej prędkości.

    Każdy ma prawo do zdania na ten temat.
    Nie zmienia to faktu, że prawo mówi jednoznacznie od jakiej prędkości
    (czyli ile powyżej przepisu) można karać.
    Media szeroko o tym informował
    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2012-04-03 16:35:05
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-04-03 14:34:13 +0000, Bydlę <p...@g...com> said:

> [...]
    > Nie zmienia to faktu, że prawo mówi jednoznacznie od jakiej prędkości
    > (czyli ile powyżej przepisu) można karać.

    (i palec się omsknął, więc kończę)
    y, więc nie jest to tajemnicą.
    ;>

    --
    Bydlę

  • 4. Data: 2012-04-03 16:52:20
    Od: "Tom" <t...@t...com>

    > Bydlę
    Nomen omen.

    Tomasz

  • 5. Data: 2012-04-03 17:00:33
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-04-03 14:52:20 +0000, "Tom" <t...@t...com> said:

    > Nomen omen.
    >
    > Tomasz

    Tak - idioci się łapią i czepiają się pseudonimu, gdy tylko kończą im
    się słowa (bo nie argumenty).

    --
    Bydlę