  • Data: 2010-09-14 11:55:13
    Temat: Re: RAID czy fake?
    Od: "BUNIEK" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiem. Dlatego do testów służy środowisko testowe. Robienie testów na
    > produkcji to proszenie się o kłopoty.

    To nie test tylko wykonie jakiś prac na środowisku produkcyjnym
    Ne wszystkie środowiska jesteś wstanie zasymulować ale idea zacna i jak sie
    da i jest na to czas to i owszem trzeba z tego skorzystać.

    > Że tak kontrolnie spytam - w jaki sposób jesteś w stanie _zapewnić_
    > spójny stan filesystemu na wyjętym dysku?

    Wyciągasz go na położnym systemie i podnosisz na jednej polowce (raid w
    trybie Degraded) ale system działa, robisz co potrzebujesz i dokładasz dysk
    na który ma sie odbudować. I zostaje kopia z przed prac jak potrzebujesz.
    Lub odkręcasz jak cos poszło nie tak.

    Buniek