  • Data: 2010-09-14 11:35:50
    Temat: Re: RAID czy fake?
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "BUNIEK"
    >A wiesz ile trwa przywracanie serwera do stanu używalności z backupu,

    Wiem. Dlatego do testów służy środowisko testowe. Robienie testów na
    produkcji to proszenie się o kłopoty.

    >a ile
    >odpalenie z wcześniej wyjętej połówki radia.

    Że tak kontrolnie spytam - w jaki sposób jesteś w stanie _zapewnić_
    spójny stan filesystemu na wyjętym dysku?

    --
    | K...@e...eu.org |