-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!feed.new
s.qwest.net!mpls-nntp-03.inet.qwest.net!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.
com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostr
ada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <lddebr$ocg$1@speranza.aioe.org>
<52fa60db$0$2228$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <52fa60db$0$2228$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Pytanie teoretyczno praktyczne o ssaniu
Date: Tue, 11 Feb 2014 18:49:18 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
Lines: 35
Message-ID: <52fa62a2$0$2154$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.27.197.159
X-Trace: 1392140963 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2154 83.27.197.159:52197
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2523503
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "ToMasz" napisał w wiadomości
>> Ciekaw jestem co wieksze grono o tym sadzi.
>Prehistoria - moim zdaniem.
Stosowne oprogramowanie robi to i w dzisiejszych benzyniakach.
W tym przypadku tylko trudniej uniknac podawania wiekszej ilosci gazu
:-)
>W gaźnikowych samochodach, ssanie realizowano ( w więkoszości
>przypadków) dodatkową przepustnicą nad gaźnikiem. Działanie można
>sobie tłumaczyć na wiele sposobów. Jednak najogólniej - przymyka
>powietrze, więc daje bogatszą mieszankę. W tych czasach gaz LPG był
>podawany poprzez specjalnie wykonaną imitacje grźnika w postaci
>płytki z otworem która miała być zwężką ventuiego.
I byl przed przepustnica ssania, wiec teoretycznie na jej ustawienie
niewrazliwy.
>Przy odrobinie kombinacji można było pomieszać opary benzyny z gazem.
Trudno pomieszac jak gaznik przez pol roku benzyny nie widzial.
>Neistety trudno było nad tym panować. Gaz parujując odbierał duże
>ilości ciepła. W czasie pracy silnika to ciepło było pobierane z
>układu chłodzenia. Podczas startu - nie było go wystarczająco dużo.
>czyli poniżej pewnej temperatury, stare gaźnikowce odpalały czasami
>chętniej na gazie niż na benzynie, ale na gazie momentalnie zdychały.
>(o czym wspominał kolega).
Ale to ponizej -15C. Powyzej normalnie odpalalem na gazie bez zadnych
cudowan.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.02.14 21:09 Tmek
- 11.02.14 21:11 Tmek
- 11.02.14 21:13 Tmek
- 11.02.14 21:58 ToMasz
- 11.02.14 22:06 masti
- 11.02.14 23:55 yabba
- 12.02.14 09:34 N1
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe