eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPytanie teoretyczno praktyczne o ssaniu › Re: Pytanie teoretyczno praktyczne o ssaniu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!feed.new
    s.qwest.net!mpls-nntp-03.inet.qwest.net!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.
    com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostr
    ada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <lddebr$ocg$1@speranza.aioe.org>
    <52fa60db$0$2228$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <52fa60db$0$2228$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Pytanie teoretyczno praktyczne o ssaniu
    Date: Tue, 11 Feb 2014 18:49:18 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
    Lines: 35
    Message-ID: <52fa62a2$0$2154$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.27.197.159
    X-Trace: 1392140963 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2154 83.27.197.159:52197
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2523503
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "ToMasz" napisał w wiadomości
    >> Ciekaw jestem co wieksze grono o tym sadzi.

    >Prehistoria - moim zdaniem.

    Stosowne oprogramowanie robi to i w dzisiejszych benzyniakach.
    W tym przypadku tylko trudniej uniknac podawania wiekszej ilosci gazu
    :-)

    >W gaźnikowych samochodach, ssanie realizowano ( w więkoszości
    >przypadków) dodatkową przepustnicą nad gaźnikiem. Działanie można
    >sobie tłumaczyć na wiele sposobów. Jednak najogólniej - przymyka
    >powietrze, więc daje bogatszą mieszankę. W tych czasach gaz LPG był
    >podawany poprzez specjalnie wykonaną imitacje grźnika w postaci
    >płytki z otworem która miała być zwężką ventuiego.

    I byl przed przepustnica ssania, wiec teoretycznie na jej ustawienie
    niewrazliwy.

    >Przy odrobinie kombinacji można było pomieszać opary benzyny z gazem.

    Trudno pomieszac jak gaznik przez pol roku benzyny nie widzial.

    >Neistety trudno było nad tym panować. Gaz parujując odbierał duże
    >ilości ciepła. W czasie pracy silnika to ciepło było pobierane z
    >układu chłodzenia. Podczas startu - nie było go wystarczająco dużo.
    >czyli poniżej pewnej temperatury, stare gaźnikowce odpalały czasami
    >chętniej na gazie niż na benzynie, ale na gazie momentalnie zdychały.
    >(o czym wspominał kolega).

    Ale to ponizej -15C. Powyzej normalnie odpalalem na gazie bez zadnych
    cudowan.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: