  • Data: 2014-02-11 21:58:17
    Temat: Re: Pytanie teoretyczno praktyczne o ssaniu
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.02.2014 21:11, Tmek pisze:
    > Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Teoria zweryfikowana praktyka, o to chodzi :)
    ja przy takich temperaturach, Ibizy z 1988roku już chyba nie odpalałem
    wcale. Moja ibiza nie miala baku, jeździłem tylko na gazie, ale jak juz
    wspominałem - dla każdego auta byla jakaś temperatura poniżej której
    nawet jak zapalił, to na gazie nie szedł. ja brałem butelkę gorącej
    wody, i lałem na parownik - wystarczyło podnieść temperaturę o parę
    stopni - działało. potem zaczęli się czepiać na przeglądzie że niemam
    baku, musiałem zamontować i przywrócić działanie na benzynie. niestety
    na benzynie wcale nie chciała zapalać. wiec było szybkie odpalenie na
    gazie i błyskawiczne przełączanie na benzyne. masz praktykę z dawnych
    czasów. Wtedy powiedziałem że nigdy więcej benzyny. następne auto to
    była cytryna c15, która paliła w każdych warunkach, mało tego, paliła
    zdalnie, z pilota. o ile nie zostawiłem auta na biegu, miałem ciepełko
    zanim wlazłem do auta

    ToMasz