eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPytanie teoretyczno praktyczne o ssaniu › Re: Pytanie teoretyczno praktyczne o ssaniu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
    rb.com!news-out.readnews.com!news-xxxfer.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.co
    m!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-
    02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 11 Feb 2014 18:41:48 +0100
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux i686; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.1.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pytanie teoretyczno praktyczne o ssaniu
    References: <lddebr$ocg$1@speranza.aioe.org>
    In-Reply-To: <lddebr$ocg$1@speranza.aioe.org>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 18
    Message-ID: <52fa60db$0$2228$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 212h230.compnet.pl
    X-Trace: 1392140507 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2228 85.198.212.230:25185
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2523501
    [ ukryj nagłówki ]

    > Ciekaw jestem co wieksze grono o tym sadzi.
    Prehistoria - moim zdaniem. W gaźnikowych samochodach, ssanie
    realizowano ( w więkoszości przypadków) dodatkową przepustnicą nad
    gaźnikiem. Działanie można sobie tłumaczyć na wiele sposobów. Jednak
    najogólniej - przymyka powietrze, więc daje bogatszą mieszankę. W tych
    czasach gaz LPG był podawany poprzez specjalnie wykonaną imitacje
    grźnika w postaci płytki z otworem która miała być zwężką ventuiego.
    Przy odrobinie kombinacji można było pomieszać opary benzyny z gazem.
    Neistety trudno było nad tym panować. Gaz parujując odbierał duże ilości
    ciepła. W czasie pracy silnika to ciepło było pobierane z układu
    chłodzenia. Podczas startu - nie było go wystarczająco dużo. czyli
    poniżej pewnej temperatury, stare gaźnikowce odpalały czasami chętniej
    na gazie niż na benzynie, ale na gazie momentalnie zdychały. (o czym
    wspominał kolega).
    Nie wiem do czego zmierzasz. jakieś modyfikacje rozruchowe chcesz
    wymyślać? nie warta skórka wyprawki....

    ToMasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: