-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
rb.com!news-out.readnews.com!news-xxxfer.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.co
m!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-
02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Tue, 11 Feb 2014 18:41:48 +0100
From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux i686; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.1.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pytanie teoretyczno praktyczne o ssaniu
References: <lddebr$ocg$1@speranza.aioe.org>
In-Reply-To: <lddebr$ocg$1@speranza.aioe.org>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 18
Message-ID: <52fa60db$0$2228$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 212h230.compnet.pl
X-Trace: 1392140507 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2228 85.198.212.230:25185
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2523501
[ ukryj nagłówki ]> Ciekaw jestem co wieksze grono o tym sadzi.
Prehistoria - moim zdaniem. W gaźnikowych samochodach, ssanie
realizowano ( w więkoszości przypadków) dodatkową przepustnicą nad
gaźnikiem. Działanie można sobie tłumaczyć na wiele sposobów. Jednak
najogólniej - przymyka powietrze, więc daje bogatszą mieszankę. W tych
czasach gaz LPG był podawany poprzez specjalnie wykonaną imitacje
grźnika w postaci płytki z otworem która miała być zwężką ventuiego.
Przy odrobinie kombinacji można było pomieszać opary benzyny z gazem.
Neistety trudno było nad tym panować. Gaz parujując odbierał duże ilości
ciepła. W czasie pracy silnika to ciepło było pobierane z układu
chłodzenia. Podczas startu - nie było go wystarczająco dużo. czyli
poniżej pewnej temperatury, stare gaźnikowce odpalały czasami chętniej
na gazie niż na benzynie, ale na gazie momentalnie zdychały. (o czym
wspominał kolega).
Nie wiem do czego zmierzasz. jakieś modyfikacje rozruchowe chcesz
wymyślać? nie warta skórka wyprawki....
ToMasz
Następne wpisy z tego wątku
- 11.02.14 18:49 J.F
- 11.02.14 21:09 Tmek
- 11.02.14 21:11 Tmek
- 11.02.14 21:13 Tmek
- 11.02.14 21:58 ToMasz
- 11.02.14 22:06 masti
- 11.02.14 23:55 yabba
- 12.02.14 09:34 N1
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe