-
X-Received: by 10.157.51.28 with SMTP id f28mr168306otc.19.1497873043867; Mon, 19 Jun
2017 04:50:43 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.157.51.28 with SMTP id f28mr168306otc.19.1497873043867; Mon, 19 Jun
2017 04:50:43 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!2.us.feeder.erje.n
et!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!feeder.usenetexpress.com!feeder1.iad1.u
senetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!s24no1045109q
te.0!news-out.google.com!k7ni2097itk.0!nntp.google.com!185no1729870itv.0!postne
ws.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Mon, 19 Jun 2017 04:50:43 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <oi86j5$809$1@node1.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=83.5.29.128;
posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
NNTP-Posting-Host: 83.5.29.128
References: <oi60k8$1a8$1@node1.news.atman.pl> <oi6io6$fic$1@node2.news.atman.pl>
<oi6kls$je0$1@dont-email.me> <oi6nes$p9v$1@node1.news.atman.pl>
<8...@g...com>
<oi86j5$809$1@node1.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <2...@g...com>
Subject: Re: Pytanie teoretyczne
From: s...@g...com
Injection-Date: Mon, 19 Jun 2017 11:50:43 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 30
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2607993
[ ukryj nagłówki ]W dniu poniedziałek, 19 czerwca 2017 11:47:19 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:
> W dniu 2017-06-19 o 09:03, WS pisze:
>
> >>> Czy zechciałbyś rozwinąć tą myśl?
> >>
> >> Odcinanie dopływu paliwa. W większości późnych gaźników też było.
> >>
> >> Shrek.
> >
> > Ale na luzie z gory bedzie przyspieszal, wiec "za darmo" nabieral wiekszej
enekgii kinetycznej, ktora wykorzysta sie dalej, nap. na tym podjezdzie...
Ekonomicznie lepiej wyjdzie.
> >
> >
> > Oddzielna sprawa, to jazda na luzie, ktora jest proszeniem sie o klopoty...
> >
> Tylko w autach które nie wolno zapalać na pych czy na zaciąg.
> Dodatkowo jak masz je w tak kiepskim stanie że samo gaśnie.
> Czy jest jeszcze jakieś inne zagrożenie którego nie znam ?
>
>
Tak, bo zalecenie jest takie abyś nie tylko mógł sprawnie sie zatrzymać ale i
przyspieszyć lub zgrabnie wykonac manewr skrętu. A w tych ostatnich dwu moc na kołach
jest raczej przydatna.
Dlatego od dawien dawna na kursach nie uczą jazdy na luzie i mozna za to dostać nie
tylko po łapach ale i oblać egzamin.
Następne wpisy z tego wątku
- 19.06.17 14:14 RadoslawF
- 19.06.17 17:59 re
- 19.06.17 18:26 J.F.
- 19.06.17 19:14 Przemyslaw P.
- 19.06.17 19:24 J.F.
- 19.06.17 20:30 Przemyslaw P.
- 19.06.17 21:06 Shrek
- 19.06.17 21:40 J.F.
- 19.06.17 21:39 r...@k...pl
- 19.06.17 21:47 Przemyslaw P.
- 19.06.17 22:11 Mateusz Bogusz
- 19.06.17 22:16 Mateusz Bogusz
- 19.06.17 22:21 Mateusz Bogusz
- 19.06.17 22:28 J.F.
- 19.06.17 23:00 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-16 odpowiedzialnosc powodz
- 2024-12-16 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-16 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=