  • Data: 2013-04-12 20:18:12
    Temat: Re: Pytanie o technikę wykonania zdjęcia
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-12 19:51, Marek pisze:

> [...]

    P.S.
    Nie wiem jakimi torami podąża Twoja logika. Na podstawie czego takie
    twierdzenie? Odbieram to jako Twoją chęć bycia na siłę uszczypliwym
    nawet w sytuacjach, w których trudno się nią wykazać.

    Napisałem, że niewiele osób dba o detale tworząc tak wierne renderingi -
    a zamiast tego idą na łatwiznę wybierając źródła typu omni lub
    spotlight. Prawda?

    Jaka jest Twoja dedukcja co do tego co widziałem a czego nie? A może
    chodzi Ci o statystyki jakieś, że w/g np. badań GUS większość grafików
    dba o detale przy renderowaniu a skoro na mnie robi wrażenie taka
    dbałość, to znaczy, że w życiu nie widziałem efektów pracy programów???
    To chore wnioski.

    Marek