  • Data: 2013-11-16 20:02:38
    Temat: Re: Pytanie o mysz
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16-11-2013 15:58, Poldek pisze:
    > Dlaczego program do obsługi myszy zajmuje 70 MB?

    Chyba głównie dlatego, że może. Dokładniej to 78 MB. :]

    > Co on robi?

    Nie wiem. U mnie jest od myszy i klawiszy (bezprzewodowych i
    multimedialnych).

    "Dlaczego warto zaktualizować?
    - Poprawiono wykorzystanie procesora, kiedy system znajduje się w trybie
    uśpienia
    - Płynne przewijanie jest obecnie włączone wyłącznie w aplikacjach
    zgodnych z przewijaniem w wysokiej rozdzielczości"

    Natomiast oprogramowanie Microsoft do bardzo podobnego zestawu klawisze
    z myszą (v.7000) ma tylko 15 MB...

    --