  • Data: 2013-11-20 21:16:08
    Temat: Re: Pytanie o mysz
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-19 20:33, Zakonspirowany pisze:

    > Tyle wyświetlił Set Point podczas pobierania. Katalog ma na dysku 61 MB.
    > Zapewne część plików była tymczasowa. Co nie zmienia faktu, że
    > Microsoft, dla bardzo zbliżonego zestawu, potrzebuje zaledwie 15 MB.

    A'propos wątku otwierającego i tego co napisałeś powyżej... która z
    myszy Microsoftu posiada zbliżoną funkcjonalność? Tu masz link:

    http://www.microsoft.com/hardware/pl-pl/mice

    Nie analizowałem każdej myszy z tej strony lecz spośród tych
    wyglądających "groźniej" nawet ćwierci funkcjonalności nie posiadają.
    Nie wspomnę o klawiaturach tej firmy, które praktycznie żadnej
    rozszerzonej funkcjonalności nie posiadają.

    Gdy jakieś 2 lata temu kupowałem swój zestaw

    http://www.logitech.com/pl-pl/support/wireless-keybo
    ard-mouse-combo-mx5500?crid=403

    to praktycznie niczego o zbliżonych możliwościach (dla programistów) nie
    widziałem na rynku, a już w szczególności Microsoft produkował wtedy
    wyłącznie zestawy "basic" - tradycyjna klawiatura + tradycyjna mysz.
    Obecnie jak jest? - nie doczytałem aby coś się w temacie poprawiło.

    Marek