  • 1. Data: 2013-11-12 16:32:51
    Temat: Pytanie o mysz
    Od: Marek <p...@s...com>

    Witam,

    Czy ktoś z Was mógłby polecić mi bezprzewodową myszkę laserową (precyzja
    ruchu konieczna) z programowalnymi przyciskami, które da się dostosować
    do każdej aplikacji pod W8.1? Potrzebuję zmiany ustawień dla przycisków:

    - "szukaj"
    - "góra / dół"
    - kółko szybciej / wolniej dla danej aplikacji

    oraz ewentualnie istnienie przycisku sterowania ciszej / głośniej /
    mute. Nie upieram się przy tej funkcji.

    Obecnie używam Logitech'a

    http://www.logitech.com/pl-pl/product/performance-mo
    use-mx?crid=7

    która spełnia moje oczekiwania z nawiązką. Kłopot w tym, że driver
    zakłóca pracę systemu (Alt+Tab zachowuje się dziwacznie, nowe okna
    zaczynają się otwierać w tle od czasu do czasu). Chyba nie przewidziano
    obsługi W8 :-( Chciałbym więc zmienić producenta na innego.

    Marek

  • 2. Data: 2013-11-13 00:24:25
    Temat: Re: Pytanie o mysz
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 12-11-2013 16:32, Marek pisze:
> [...]
    > zaczynają się otwierać w tle od czasu do czasu). Chyba nie przewidziano
    > obsługi W8 :-( Chciałbym więc zmienić producenta na innego.

    Mam z tej samej serii (Anywhere MX/Darkfield), również Win8.1 i żadnych
    problemów. Przy czym wczoraj na obu laptopach (drugi Win7)
    oprogramowanie Logitech (mam jeszcze m.in. klawisze K350) wyskoczyło z
    komunikatem, że jest dostępna aktualizacja (jakieś 70 MB). Pozwoliłem
    się jej zainstalować i w dalszym ciągu wszystko działa jak należy.
    Kiedyś bym polecił coś z Microsoftu, ale zdaje się, że postawili na
    młodszych odbiorców i kobiety (zdecydowana większość jest płaska i
    minimalistyczna [myślę o klawiszach i myszach, rzecz jasna]).
    Może jakaś do gier? Zwykle mają wiele programowalnych przycisków i dużą
    czułość.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 3. Data: 2013-11-13 01:28:38
    Od: "kszyhu fr@ckowiak" <k...@g...pl>

    W dniu 12.11.2013 o 16:32 Marek <p...@s...com> pisze:

> [...]
    > zaczynają się otwierać w tle od czasu do czasu). Chyba nie przewidziano
    > obsługi W8 :-( Chciałbym więc zmienić producenta na innego.

    http://www.purepc.pl/oprogramowanie/aktualizacja_dla
    _windows_rozwiazuje_problemy_z_myszkami
    Może tędy droga?

    --
    This is what he'd always known
    The promise of something greater beyond the water's final horizon

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 4. Data: 2013-11-13 09:02:01
    Temat: Re: Pytanie o mysz / a granie w win 8.1
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Zakonspirowany napisał:
    use-mx?crid=7

    > Mam z tej samej serii (Anywhere MX/Darkfield), również Win8.1

    a propos win 8.1 :)

    http://www.dobreprogramy.pl/Aktualizacja-usuwajaca-p
    roblemy-z-myszka-w-grach-pod-Windows-8.1,News,49206.
    html

    hyhyhy

    "Aktualizacja usuwająca problemy z myszką w grach pod Windows 8.1"

    jeśli podczas grania pod Windows 8.1 macie wrażenie, że mysz zachowuje
    się dziwnie, to prawdopodobnie macie rację. Microsoft wydał właśnie
    aktualizację do Windows 8.1 usuwającą problem z działaniem myszy w
    takich grach:

    Call of Duty: Black Ops
    Call of Duty: Black Ops - Multiplayer
    Call of Duty: Black Ops II
    Call of Duty: Black Ops II - Multiplayer
    Call of Duty: Black Ops II - Zombies
    Call of Duty: Ghosts - Multiplayer
    Call of Duty: MW2
    Call of Duty: MW2 - Multiplayer
    Call of Duty: MW3
    Call of Duty: MW3 - Multiplayer
    Call of Duty: MW
    Call of Duty: MW - Multiplayer
    Counter Strike: Global Offensive
    Counter Strike: Source
    Deus Ex : Human Revolution
    Deus Ex : Human Revolution Director's Cut
    Hitman Absolution
    Hitman Sniper Challenge
    Half Life 2
    Metro 2033
    Portal
    Tomb Raider

    Aktualizacja nie jest póki co dostępna w ramach Windows Update, należy
    pobrać ją ręcznie dla platformy x86 lub x64.

    fut na gry

  • 5. Data: 2013-11-14 04:38:22
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 13-11-2013 01:28, kszyhu fr@ckowiak pisze:
    > http://www.purepc.pl/oprogramowanie/aktualizacja_dla
    _windows_rozwiazuje_problemy_z_myszkami

    > Może tędy droga?

    Zapewne, bo trudno uwierzyć, by taka firma jak Logitech nie wypuściła
    stosownych aktualizacji dla produktów z wyższych półek, choć jak już
    wspominałem: u mnie na Win8, a ostatnio Win8.1 mysz działa tak samo jak
    na Win7.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 6. Data: 2013-11-15 20:40:17
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-11-13 00:24, Zakonspirowany pisze:

    > Może jakaś do gier? Zwykle mają wiele programowalnych przycisków i dużą
    > czułość.

    Kurcze.. coś miesza mi w systemie lecz nie wiem co do końca...
    Zmieniałem komputer z i7 na AMD i jest dokładnie tak samo. Chyba nie
    dojdę przyczyn takiego stanu rzeczy. Z SetPointem miałem ciągły problem.
    Nawet napisałem batch'a do restartowania driver'a (2-3x dziennie) lecz
    po ostatnich poprawkach już nie muszę tego czynić. Jednakże inne kwiatki
    pozostały, których nie zdiagnozuję raczej. Jakaś kombinacja softu
    zapewne... :-(

    Marek

  • 7. Data: 2013-11-16 10:19:54
    Od: Marek <p...@s...com>

    Nastąpiła zmiana... Właśnie zainstalowałem ostatnia aktualizację dla
    Windows 8.1 ... i po 2 latach używania tego systemu.. Alt + Tab zaczął
    działać poprawnie z tym samym softem jaki od zawsze mam! :-D

    Tak więc wątek się dezaktualizuje. Głównie szwankujące przełączanie
    zadań najbardziej mi przeszkadzało.

    Marek

  • 8. Data: 2013-11-16 15:58:56
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    Zakonspirowany wrote:
> [...]
    > komunikatem, że jest dostępna aktualizacja (jakieś 70 MB). Pozwoliłem
    > się jej zainstalować i w dalszym ciągu wszystko działa jak należy.

    Dlaczego program do obsługi myszy zajmuje 70 MB? Co on robi?

  • 9. Data: 2013-11-16 17:11:19
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Poldek napisał:

    > Dlaczego program do obsługi myszy zajmuje 70 MB? Co on robi?

    Co robi? Glownie zajmuje 70MB :D

  • 10. Data: 2013-11-16 20:02:38
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 16-11-2013 15:58, Poldek pisze:
    > Dlaczego program do obsługi myszy zajmuje 70 MB?

    Chyba głównie dlatego, że może. Dokładniej to 78 MB. :]

    > Co on robi?

    Nie wiem. U mnie jest od myszy i klawiszy (bezprzewodowych i
    multimedialnych).

    "Dlaczego warto zaktualizować?
    - Poprawiono wykorzystanie procesora, kiedy system znajduje się w trybie
    uśpienia
    - Płynne przewijanie jest obecnie włączone wyłącznie w aplikacjach
    zgodnych z przewijaniem w wysokiej rozdzielczości"

    Natomiast oprogramowanie Microsoft do bardzo podobnego zestawu klawisze
    z myszą (v.7000) ma tylko 15 MB...

    --