  • Data: 2013-11-22 12:33:43
    Temat: Re: Pytanie o mysz
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-21 20:04, Zakonspirowany pisze:

    > Pisałem o swoich zestawach...

    Rozumiem. Tak więc sytuacja jest taka jak opisałem. Logitech wrzuca
    mnóstwo urządzeń do jednego drivera i dlatego staje się on przerośnięty.
    Gdy kupisz inny zestaw, nawet taki wypasiony jak mój, to po podłączeniu
    zostanie on zidentyfikowany i w driverze pojawią się nowe funkcje. Nie
    musisz niczego doinstalowywać. Zapewne programistom jest łatwiej
    programować takie środowisko lecz konsekwencją jest to, że np.
    zaawansowany program katalogująco - graficzny, jakim jest ACDSeePro,
    jest mniejszy (68MB) od drivera myszy i klawiatury.

    Marek