  • Data: 2013-11-20 22:47:20
    Temat: Re: Pytanie o mysz
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20-11-2013 21:16, Marek pisze:
    > A'propos wątku otwierającego i tego co napisałeś powyżej... która z
    > myszy Microsoftu posiada zbliżoną funkcjonalność? Tu masz link:
    > http://www.microsoft.com/hardware/pl-pl/mice

    Pisałem gdzieś wcześniej, że kiedyś bym polecał coś z M$, bo jakość
    swego czasu mieli chyba najlepszą, a Logitech miał słaby współczynnik
    ceny do jakości (dawniej, jak dla mnie, był przereklamowany). Mam
    wrażenie, że myszy M$ się ostatnio 'posypały' przez tablety i kafelki.
    Nie rozumiem, dlaczego nie produkują już choć jednego modelu dla tych,
    którzy wolą mysz od uczenia się "gestów" i smarowania po ekranie palcami.

    > Nie analizowałem każdej myszy z tej strony lecz spośród tych
    > wyglądających "groźniej" nawet ćwierci funkcjonalności nie posiadają.
    > Nie wspomnę o klawiaturach tej firmy, które praktycznie żadnej
    > rozszerzonej funkcjonalności nie posiadają.

    Mam M$ Natural Ergonomic 7000 i do pisania i multimediów jest
    rewelacyjnaa, ale jak się jej długo używa (wcześniej miałem 4000, czyli
    identyczną, ale na kablu), to kilka dni zajmuje przywyknięcie do mniej
    lub w ogóle 'nieergonomicznej'. W tej chwili pracuję na Logitech K350 i
    jestem zupełnie kontent.

    > Gdy jakieś 2 lata temu kupowałem swój zestaw
    > http://www.logitech.com/pl-pl/support/wireless-keybo
    ard-mouse-combo-mx5500?crid=403

    No, ten zestaw wygląda bardzo zacnie.

    > Obecnie jak jest? - nie doczytałem aby coś się w temacie poprawiło.

    Kiepsko jest. Moda na minimalizm, ultra niski skok klawiszy, dotyk
    zamiast mechanicznego kliknięcia... Sensu istnienia klawiatur z
    touchpadem do dziś nie potrafię pojąć. Tzn. rozumiem, że małolaty ze
    starymi blaszakami mogą chcieć się poczuć, jakby pisały na laptopie, ale
    dla nich można wypuścić jeden model, a dla zaawansowanych użytkowników i
    do biur coś sensownego.
    Gdybym miał nadmiar kasy, to bym sobie kupił na zapas ten zestaw MX
    5500. No ale póki co, mam dwa dobre i liczę, że szybko nie padną, a
    producenci w międzyczasie pójdą po rozum do głowy.

    --