  • Data: 2011-10-23 17:11:36
    Temat: Re: Pytanie o kartę graficzną SILENT
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 23 Oct 2011 17:22:15 +0200, TheWarAgainstTerror napisał(a):

    > tak ale jak wydajny procesor nie otrzyma z pamięci danych to będzie
    > pracował "na ręcznym" - będzie mniej się grzał

    A tak kombinujesz :-)

    > Jaką miałeś grafikę 9600Gt która przycinała ??? bo z tego co wiem
    > gigabyte i asus nie mają wielkich odtaktowań w 2D, największe
    > odtaktowania ma GAINWARD

    O producenta pytasz? Gigabyte to był.
    Nastała konsternacja... właśnie patrzę na dane tej karty na stronach
    producenta i wynika z nich, że 9600 była lepsza. Od 9800 różni się wyższym
    zegarem rdzenia. Zobacz sam:

    http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?p
    id=3104#sp
    http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?p
    id=3078#sp

    Tymczasem 9600 mi przycinała a 9800 nie...

    Przy okazji - co nazywasz "odtaktowaniem"?