eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPytanie do serwisantów.Re: Pytanie do serwisantów.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!news.eternal-september
    .org!.POSTED!not-for-mail
    From: AlexY <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Pytanie do serwisantów.
    Date: Fri, 2 Sep 2016 19:20:38 +0100
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 23
    Message-ID: <nqcfu4$ebv$1@dont-email.me>
    References: <1dhwwk983nsbj$.1cd35d6bgbvhb$.dlg@40tude.net>
    <np4t1r$1d6k$1@gioia.aioe.org>
    <1i2c3j33ysnd2$.1af1h5bd2tgja.dlg@40tude.net>
    <4...@g...com>
    <np52jp$1mq3$1@gioia.aioe.org> <np540k$c88$1@dont-email.me>
    <np5b6e$4kk$1@gioia.aioe.org> <np5chs$cnp$1@dont-email.me>
    <np5efj$93q$1@gioia.aioe.org>
    <2...@g...com>
    <np6m0u$1lq6$1@gioia.aioe.org>
    <0...@g...com>
    <2...@4...com>
    <0...@g...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Fri, 2 Sep 2016 18:20:54 -0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="8c4b9e6b9576e74112d09916f50a3ce5";
    logging-data="14719";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/5hYRYtsr+y3Eu8Z0WKpVa"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:43.0) Gecko/20100101 Firefox/43.0
    SeaMonkey/2.40
    In-Reply-To: <0...@g...com>
    Cancel-Lock: sha1:ufSnXTdlvDryuLp7jT/Y2oTs9kY=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:705339
    [ ukryj nagłówki ]

    Kris pisze:
    > W dniu piątek, 2 września 2016 15:50:30 UTC+2 użytkownik r...@k...pl napisał:
    >> Fri, 19 Aug 2016 03:26:08 -0700 (PDT), w
    >> <0...@g...c
    om>, Kris
    >> <k...@g...com> napisał(-a):
    >>
    >>> Tak więc tablet sobie przez najbliższe dni popodróżuje
    >>
    >> I jak się skończyło? :)
    >
    > "Informuję, że serwis podtrzymuje swoją decyzję o uszkodzeniu mechanicznym, jednak
    dbając o dobro i zadowolenie klienta, możemy nieodpłatnie naprawić zerwane
    połączenia."

    Pamiętam jedną sytuację jak w PL pracowałem w autoryzowanym serwisie,
    jełop przy lutowaniu wycisnął kulki pod klejonym elementem i poszło, że
    z winy klienta, ten się odwołał ale firma podtrzymała opinię mimo że
    ewidentnie była to nasza wina bo tel ogólnie działał. Nie wiem jak się
    skończyło ale raczej nie tak pozytywnie.


    --
    AlexY
    http://faq.enter.net.pl/simple-polish.html
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 13.09.16 08:51 Kris

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: