  • Data: 2021-04-06 13:52:58
    Temat: Re: Pytanie NTG niestety - Notebook wielosystemowy.
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > Zachwyca bardziej niz winda.

    Kogo, chyba starego wyjadacza nerda. Co na nim zresztą można uruchomić?
    Wiele środowisk programistycznych pewnie tak, ale jakieś cięższe
    aplikacje? Zaprojektujesz samolot, albo łódź podwodną? A może
    wygenerujesz ścieżkę dla CNC i frezowania formy wtryskowej? Nic takiego
    nie zrobisz, jak sądzę. Za to bez problemu napiszesz gruby kawałek kodu,
    albo jakąś symulację, bardzo skomplikowaną nawet popełnisz.
    Zaznaczam - nie znam się, piszę jak myślę po 3 dniach udawanego użytkowania.

    A no właśnie. Też tak planuję, w domu nie mam potrzeb i linux wystarczy
    aż nadto.

    No patrz, a ja mam 100% odwrotnie. Aktualizacja powkładała mi jakieś gry
    (myślałem że to tylko windows tak ma, jakiegoś torrenta - po cholere mi
    to?) a na dodatek pierdylion arabskich fontów, a systemowy ma klasycznie
    spieprzone "ę" i bardzo źle się czyta tekst - litera się wyróżnia. Nie
    potrafię też zmienić interlinii, a jest trochę ciasna.

    > Winda od paru lat ma "ficzer", ze wykorzystuje fakt, ze kazdy piksel to
    > tak naprawde 3 piksele w roznych kolorach.
    > I zapala je jakos indywidualnie.

    Nie wiem jak to robi, ale pod XP, W7 i dalszych fonty wyglądają
    znakomicie. Nie piszę o tym, że czasami mają popaprany kerning, ale o
    tym jak są "rysowane".

    I zero oprogramowania do poważnych prac. Tak, do gier, programowania,
    wirtualizacji, serwowania zasobów, kodowania jak najbardziej. I tyle,
    tylko tyle.

    Dokładnie tak. W domu też mam taki plan. :)

    Miłego.
    Irek.N.