  • Data: 2021-04-06 14:43:14
    Temat: Re: Pytanie NTG niestety - Notebook wielosystemowy.
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak, i ten gruby kawał kodu lub symulacja może być o rzędy wielkości
    > bardziej skomplikowana niż projekt samolotu.
    >
    > Przypuszczalnie masz podejście niszowe: CADy są najbardzej zaawansowanym
    > oprogramowaniem na świecie bo z nimi pracujesz, kompletnie ignorując
    > multum innych dziedzin które ten poziom komplikacji CADów zjadają na
    > śniadanie i popija Fotoszopem.

    Oczywiście, że kod może być potwornie skomplikowany,a nakład pracy
    znacznie większy niż przy projektowaniu modelu samolotu.
    Masz słuszność w 100%. Nie wyobrażam sobie, jak zakodowany jest zwykły
    google, a co dopiero jakieś szachy, czy algorytmy pogodowe. Kosmos w
    zakresie programowania i zapewne wymaga to ponadprzeciętnych
    kompilatorów i maszyn (że o programistach nie wspomnę). Tak jak
    napisałeś - nie znam się na tym, ale i tak jestem przekonany, że linux
    sprawdzi się tam znacznie lepiej niż widnows.
    Pisałem przecież, że gruby kawałek kodu to nie problem dla linuxa.

    Jest też raczej oczywiste, że do przykładu wybrałem coś, na czym choć
    odrobinę się znam. Ciężki program, to np: Catia, ale i zwykły SolidWorks
    potrafi zaleźć za skórę wymaganiami. Wyobraź sobie, że do Solida są
    nawet specjalne, dedykowane drivery do kart grafiki (które zresztą W10
    tak fajnie potrafi podmienić przy aktualizacjach na lepsze - nowsze -
    własne). Kiedyś były też zalecane konfiguracje sprzętowe dla
    konkretnych wersji SW, ale nie wiem czy nadal jest to praktykowane.

    Miłego.
    Irek.N.