    From: "frank drebin" <b...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Punto JTD
    Date: Tue, 27 Nov 2012 13:35:40 +0100

    Użytkownik "Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal" <M...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:50b4ac6c$0$1311$65785112@news.neostrada.pl...
    > Co sądzicie o silnikach JTD w fiatach? Mam na oku punto z 1,9 JTD -
    > awaryjne toto jest? Cena może nie rewelacyjna, ale przebieg i stan
    > ogólny b. obiecująco się zapowiadają - auto od sąsiada. Nie wiem tylko
    > jak z awaryjnością, co sie najczęściej psuje w tych autach itd.
    > Pomożecie?

    nie mam nic w temacie Punto ale z życia wiem, że kupowanie/sprzedawanie auta
    po rodzinie/znajomych może skończyć się animozjami i utratą owych znajomych.
    Sprzedasz *używane* auto znajomym to potem przy każdej okazji słyszysz co
    padło (a oczywiście nie powinno).
    Ty akurat chcesz kupić ale potem może być zaciskanie zębów bo sąsiad fajny
    (ale akurat sprzedał ci świadomie przypudrowane truchło) i głupio mieć
    pretensje.

    Oczywiście wszystko powyżej to żadna reguła