-
X-Received: by 2002:a81:5705:: with SMTP id l5-v6mr1481728ywb.6.1530566915860; Mon,
02 Jul 2018 14:28:35 -0700 (PDT)
X-Received: by 2002:a81:5705:: with SMTP id l5-v6mr1481728ywb.6.1530566915860; Mon,
02 Jul 2018 14:28:35 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!feeds.phibee-telecom.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed8.news.xs4all.nl!85.1
2.16.69.MISMATCH!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.am4!peer
.am4.highwinds-media.com!peer01.iad!feed-me.highwinds-media.com!news.highwinds-
media.com!h2-v6no3396490qtp.0!news-out.google.com!u13-v6ni1080qtg.0!nntp.google
.com!h2-v6no3396485qtp.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com
!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Mon, 2 Jul 2018 14:28:35 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <phcprl$ka0$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=1.132.104.236;
posting-account=GzlsrgoAAADhf_fDTarmkI6gkGNw9skn
NNTP-Posting-Host: 1.132.104.236
References: <5b2f745d$0$682$65785112@news.neostrada.pl>
<pgqbtt$fi7$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
<5b34e0bf$0$603$65785112@news.neostrada.pl>
<ph66sv$3mk$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
<d...@g...com>
<phcprl$ka0$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <d...@g...com>
Subject: Re: Pudełeczko od suzuki
From: Iguan_007 <i...@g...com>
Injection-Date: Mon, 02 Jul 2018 21:28:35 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Bytes: 2068
X-Received-Body-CRC: 3554050500
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2635113
[ ukryj nagłówki ]m4kiz,
Uwierzybym gdybym nie jezdzil w terenie. Ale jezdzilem Suzuki Sierra/Samurai ktory
pewnie i 50 koni juz nie mial. I wiesz co? W terenie bylo to bez znaczenia bo liczyly
sie zdolnosci terenowe i waga. To byl zdecydowanie dzielniejszy samochod w terenie
niz mocne ale ciezkie v6 czy v8, bez znaczenia czy to od Nissana,Toyoty czy LR.
Wlasnie na podjazdach, szczegolne grzaskich/sypkich Suzuki wjezdzalo na gory gdzie
ciezsze 4x4 musialy odpuscic. Przy reduktorze moc nie miala az takiego znaczenia. Do
dzisiaj zaluje, ze ta zabawke sprzedalem :(
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=
- 2024-07-12 Częstochowa => Specjalista ds. Marketingu (E-Commerce) <=