eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPudełeczko od suzuki › Re: Pudełeczko od suzuki
  • X-Received: by 2002:a81:5705:: with SMTP id l5-v6mr1481728ywb.6.1530566915860; Mon,
    02 Jul 2018 14:28:35 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a81:5705:: with SMTP id l5-v6mr1481728ywb.6.1530566915860; Mon,
    02 Jul 2018 14:28:35 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!feeds.phibee-telecom.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed8.news.xs4all.nl!85.1
    2.16.69.MISMATCH!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.am4!peer
    .am4.highwinds-media.com!peer01.iad!feed-me.highwinds-media.com!news.highwinds-
    media.com!h2-v6no3396490qtp.0!news-out.google.com!u13-v6ni1080qtg.0!nntp.google
    .com!h2-v6no3396485qtp.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com
    !not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 2 Jul 2018 14:28:35 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <phcprl$ka0$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=1.132.104.236;
    posting-account=GzlsrgoAAADhf_fDTarmkI6gkGNw9skn
    NNTP-Posting-Host: 1.132.104.236
    References: <5b2f745d$0$682$65785112@news.neostrada.pl>
    <pgqbtt$fi7$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    <5b34e0bf$0$603$65785112@news.neostrada.pl>
    <ph66sv$3mk$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    <d...@g...com>
    <phcprl$ka0$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <d...@g...com>
    Subject: Re: Pudełeczko od suzuki
    From: Iguan_007 <i...@g...com>
    Injection-Date: Mon, 02 Jul 2018 21:28:35 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 2068
    X-Received-Body-CRC: 3554050500
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2635113
    [ ukryj nagłówki ]

    m4kiz,
    Uwierzybym gdybym nie jezdzil w terenie. Ale jezdzilem Suzuki Sierra/Samurai ktory
    pewnie i 50 koni juz nie mial. I wiesz co? W terenie bylo to bez znaczenia bo liczyly
    sie zdolnosci terenowe i waga. To byl zdecydowanie dzielniejszy samochod w terenie
    niz mocne ale ciezkie v6 czy v8, bez znaczenia czy to od Nissana,Toyoty czy LR.
    Wlasnie na podjazdach, szczegolne grzaskich/sypkich Suzuki wjezdzalo na gory gdzie
    ciezsze 4x4 musialy odpuscic. Przy reduktorze moc nie miala az takiego znaczenia. Do
    dzisiaj zaluje, ze ta zabawke sprzedalem :(

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: