  • 1. Data: 2009-09-27 10:59:00
    Temat: Przyzwoity kompakt za przyzwoitą cenę - uniwersalny
    Od: Kucing <k...@n...razie.brak>

    Proszę o sugestie. Niezły kompakt na różne warunki (tropiki, słoneczne
    kraje, ale także nasza zima) w rozsądnej cenie (do 1000zł). Co z obecnie
    dostępnej oferty na rynku moglibyście zaproponować? Słyszałem dobre opinie
    o Canonach.

    --
    - Kucing -

  • 2. Data: 2009-09-27 11:49:09
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Kucing" <k...@n...razie.brak> napisał w wiadomości
> [...]
    > dostępnej oferty na rynku moglibyście zaproponować? Słyszałem dobre opinie

    Jesli bylbys zainteresowany to polecilbym Ci Canona PS A650IS, ktorego
    wlasnie chce sprzedac. Uzywany w idealnym stanie za 600zl.

    --
    Pozdr.

  • 3. Data: 2009-09-27 14:08:13
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    Quent pisze:
    > Użytkownik "Kucing" <k...@n...razie.brak> napisał w wiadomości
    >
    > Jesli bylbys zainteresowany to polecilbym Ci Canona PS A650IS, ktorego
    > wlasnie chce sprzedac. Uzywany w idealnym stanie za 600zl.

    Chyba trudno znaleźć w tej cenie coś równie funkcjonalnego. Obiektyw ten
    sam co w G9, bardzo użyteczny zakres, mogłoby być trochę szerzej.
    Do autora, sam mam ten aparat, kupiłem go jako uzupełnienie lustrzanki i
    śmiało mogę powiedzieć że sprostał moim oczekiwaniom. Po wgraniu CHDK
    http://pl.wikipedia.org/wiki/CHDK otrzymasz do dyspozycji tak użyteczne
    funkcje jak RAW czy histogram oraz zebrę na żywo, no i całą masę innych
    funkcji jak linie pomocnicze, zaawansowany interwał i wiele innych.
    Obraz po zresamplowaniu naprawdę może cieszyć oko
    http://picasaweb.google.pl/bartcich/Patti#5250034044
    618130338
    a tu masz trochę bardziej przejaskrawiony przykład
    http://picasaweb.google.pl/bartcich/Histogram#538056
    8915235760322
    Na dzień dzisiejszy śmiało mogę powiedzieć że jak będę zmieniać na coś
    kompaktowego to jedynie na Panasonica GF1, reszta pozycji na rynku
    gwarantuje zbyt mały skok jakościowy.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 4. Data: 2009-09-27 17:00:43
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 27 Sep., 12:59, Kucing <k...@n...razie.brak> wrote:
> [...]
    > dostępnej oferty na rynku moglibyście zaproponować? Słyszałem dobre opinie

    wg instrukcji uzytkowania aparatow cyfrowych mozna nimi pracowac w
    zakresie temp . 0 do +40 st C.

    w tej cenie nic szczegolnego nie dostaniesz to raczej dolna polka
    ( moze nie samo dno )
    wszystko jedno co kupisz - wszystkie pracuja tak samo.

    do tropiku to wypadaloby uszczelniony - gdyz tam wilgoc zajebista.
    jak czesto bedziesz w tropiku?
    z drugiej strony nie ma sensu pare lat pracowac niewygodnym
    wodoszczelnym aparatem w normalnych warunkach po to by raz uzyc w
    tropiku.

    kup lx3 panasonica i bedziesz zachwycony , alu musisz dolozyc.
    co tanie to wychodzi na koncu drogo.

  • 5. Data: 2009-09-27 17:56:08
    Od: kibic <a...@o...pl>

    kup coś co jest wodoodporne.