  • 51. Data: 2012-03-23 10:47:33
    Temat: Re: Przyznać się!
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 22 Mar 2012, Pawel "O'Pajak" wrote:

    > Powitanko,

    > Sciezka rowerowa jako czesc wydzielona z jezdni?

    Nie, DDR (*droga* rowerowa) w postaci paska jezdni.
    Problemem jest własnie postrzeganie DDR jako miejsca na spacery
    (w tym rowerowe).

    > Hmm, jako osoba z jako tako
    > rozwinietym zmyslem samozachowawczym czuje sie niekomfortowo jadac po tej
    > samej drodze co samochody,

    A ja wręcz przeciwnie.
    Tyle, że ja używam roweru do komunikacji, nie do spacerów.

    > mimo ze jestem wtedy zajebiscie widoczny. Poprostu
    > niewielki ruch kierownica i spotkanie ze sw. Piotrem gotowe.

    Niewiele inaczej wyglada sprawa kierowcy np. Tico jadacego obok
    ciezarówki potocznie zwanej TIRem :)

    > Sciezka zaraz
    > obok drogi powoduje, ze skrecajac z prawo cyklista jest za slupkiem samochodu
    > (z prawej i troche z tylu).

    Oczywiscie, OBOK drogi jest niebezpieczna, zgoda.

    > Najlepiej jak sciezka byla w pewnej odleglosci od jezdni, wtedy przecinajac
    > sciezke widze rowerzyste z boku.

    Wtedy własnie dochodzi do trabienia i od czasu do czasu tragicznych
    wypadków.

    pzdr, Gotfryd

  • 52. Data: 2012-03-23 16:18:50
    Temat: Re: Przyznac sie!
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-03-21 12:31, Axel pisze:
    > "DooMiniK"<bachusmalpapostpl> wrote in message
    >
    > A w jaki sposob piesek na polce z tylu mialby odwracac uwage?

    Ciągle spoglądasz w tył żeby sprawdzić czy główka się kiwa...

  • 53. Data: 2012-03-24 14:35:57
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-03-23 00:26, v...@i...pl wrote:

    > Ja tam slyszalem, ze podobno facet opiekujacy sie dzieckiem sprawia
    > wrazenie opiekunczego i jest lepiej postrzegany przez kobiety.

    Takiego to one chcą na męża, nie na kochanka:P

    Shrek.

  • 54. Data: 2012-03-24 19:00:05
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > a goła babkę mam i z jednej http://www.oto.to/gallery/NV_p0li/03_G
    > i z drugiej strony http://www.oto.to/gallery/NV_p0li/04_G

    Gołą od razu... pół cycka widać ledwo :-P

    --
    Mateusz Bogusz

  • 55. Data: 2012-03-24 21:49:05
    Od: p0li <p...@a...SCHNITT.pl>

    T->Dnia 2012-03-24 19:00:05 niejaki Karol Y napisał:

    > Gołą od razu... pół cycka widać ledwo :-P

    bo to tak delikatnie nmiało być a nie od razu bober na wierzchu

    http://oto.to/varia/capodefusca.jpg

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 56. Data: 2012-03-26 01:15:29
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    > Ciągle spoglądasz w tył żeby sprawdzić czy główka się kiwa...

    To chyba w dół... ;)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 57. Data: 2012-03-26 14:03:04
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> wrote in message

    > Ciągle spoglądasz w tył żeby sprawdzić czy główka się kiwa...

    Tylne zaglowki zaslaniaja mi 70% powierzchni tylnej polki. A do tylu sie nie
    odwracam nawet jak mnie corka wola, cofam uzywajac lusterek. To jak ma mi
    odwracac uwage?

    --
    Axel

  • 58. Data: 2012-03-27 13:07:55
    Od: The_EaGle <g...@d...pl>

    W dniu 2012-03-22 23:11, Bydlę pisze:

    > To mnie zawsze ciekawiło. Tzn. motocykliści na takich imprezach.
    > (tzn. chodzi mi o widoczny brak miłości do bliźniego dwuśladowego przed
    > i po święceniu. na drogach...)

    Nie sądzę żeby motocykliści nie lubili kierowców samochodów w końcu sami
    są nimi w ogromnej większości.

    Rafał

  • 59. Data: 2012-03-27 13:14:29
    Od: The_EaGle <g...@d...pl>

    W dniu 2012-03-23 00:26, v...@i...pl pisze:

    > Ja tam slyszalem, ze podobno facet opiekujacy sie dzieckiem sprawia
    > wrazenie opiekunczego i jest lepiej postrzegany przez kobiety. Innymi
    > slowy to raczej dziala jak magnes, niz odstraszacz :)
    > ...pojezdze, przetestuje, opisze wrazenia ;)

    Możesz mieć rację , jak ostatnio chodziłem po galerii sam z 3-letnią
    córką to kilka razy widziałem uśmiechy i aprobatę kobiet. Dziwne bo
    nigdy mi się to wcześniej nie przytrafiło z żoną oraz bez niej ;)

    Rafał

  • 60. Data: 2012-03-27 13:17:17
    Od: The_EaGle <g...@d...pl>

    W dniu 2012-03-24 14:35, Shrek pisze:

    > Takiego to one chcą na męża, nie na kochanka:P

    I to jest takie pop... życie jak ty możesz to one nie a jak one mogą to
    ty nie ;))
    Nic dziwnego że w wieku 40lat facet kupuje sobie super sportowy motocykl
    albo kabriolet. :P

    Rafał