  • 1. Data: 2012-03-20 14:16:46
    Temat: Jak to jest teraz z odliczaniem vatu od paliwa?
    Od: "Potocki Passion & Adventure" <s...@d...pl>

    Czy każdy samochód do 3,5 tony ogranicza możliwość odliczania vatu? Czy np. Fiat
    Doblo z 1 rzędem siedzeń lub Fiat Seicento Van z 1 rzędem siedzień pozwolą na
    odliczenie vatu od paliwa?

    Najgorsze, że w googlach każdy pisze coś innego :( czytałem ustawę, ale ten
    urzędowy bełkot jest dla mnie za skomplikowany.

    --
    Kacper Potocki
    s...@d...pl

  • 2. Data: 2012-03-20 20:10:07
    Temat: Re: Jak to jest teraz z odliczaniem vatu od paliwa?
    Od: "Piotrek" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Najgorsze, że w googlach każdy pisze coś innego :( czytałem ustawę, ale ten
    > urzędowy bełkot jest dla mnie za skomplikowany.

    Tu jest wszystko jasno:

    http://dodaj-gazu.pl/auto-w-firmie/czy-moge-odliczyc
    -vat-od-paliwa/

    i to jest aktualna ustawa - wiem bo sam korzystam.

  • 3. Data: 2012-03-21 07:40:22
    Od: "Potocki Passion & Adventure" <s...@d...pl>

    > Tu jest wszystko jasno:
    >
    > http://dodaj-gazu.pl/auto-w-firmie/czy-moge-odliczyc
    -vat-od-paliwa/

    > i to jest aktualna ustawa - wiem bo sam korzystam.

    Dziękuję bardzo :)

    --
    Kacper Potocki
    s...@d...pl

  • 4. Data: 2012-03-21 23:58:21
    Od: Mariusz_Maniek <m...@g...com>

    On 20 Mar, 14:16, "Potocki Passion & Adventure" <s...@d...pl>
    wrote:
> [...]
    >
    > Najgorsze, że w googlach każdy pisze coś innego :( czytałem ustawę, ale ten
    > urzędowy bełkot jest dla mnie za skomplikowany.

    Auto z kratką dwumiejscowe (np moja toyota yaris 2011) ma wbite w DR
    VAT1 co pozwala na odliczanie chorych 23% od ceny paliwa.
    Mariusz