  • 61. Data: 2012-03-27 16:07:25
    Temat: Re: Przyznać się!
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello The_EaGle,

    > Nie sądzę żeby motocykliści nie lubili kierowców samochodów w końcu sami
    > są nimi w ogromnej większości.

    Spójrz, jakimi pieszymi są kierowcy zaraz po wyjściu z samochodu...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 62. Data: 2012-03-27 16:30:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w
    Hello The_EaGle,

    >Spójrz, jakimi pieszymi są kierowcy zaraz po wyjściu z samochodu...

    Calkiem dobrymi ? Przynajmniej sie rozgladaja po drodze, z nawyku
    wypatrujac samochodow na kursie kolizyjnym.

    J.

  • 63. Data: 2012-03-27 16:39:57
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F,

    > Calkiem dobrymi ? Przynajmniej sie rozgladaja po drodze, z nawyku
    > wypatrujac samochodow na kursie kolizyjnym.

    W życiu! Leza jak ostatnie cioty, nie patrząc w ogóle, czy ktos
    jedzie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 64. Data: 2012-03-27 18:37:12
    Temat: Odp: Przyznać się!
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "The_EaGle" <g...@d...pl> napisał w wiadomości grup

    > I to jest takie pop... życie jak ty możesz to one nie a jak one mogą to ty
    > nie ;))
    > Nic dziwnego że w wieku 40lat facet kupuje sobie super sportowy motocykl
    > albo kabriolet. :P

    Względnie czerwony youngtimer, tylko co w tym śmiesznego do jasnej ciasnej?
    ;-)

  • 65. Data: 2012-03-27 20:51:34
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > bo to tak delikatnie nmiało być a nie od razu bober na wierzchu
    >
    > http://oto.to/varia/capodefusca.jpg

    Delikatnie i kusząco, to w majteczkach trza było ;-)

    --
    Mateusz Bogusz

  • 66. Data: 2012-03-27 20:53:42
    Temat: Re: Przyznac sie!
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > Tylne zaglowki zaslaniaja mi 70% powierzchni tylnej polki. A do tylu sie
    > nie odwracam nawet jak mnie corka wola, cofam uzywajac lusterek. To jak
    > ma mi odwracac uwage?

    Kark Cię boli? :-P

    --
    Mateusz Bogusz

  • 67. Data: 2012-03-27 20:57:38
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> wrote in message

    > W życiu! Leza jak ostatnie cioty, nie patrząc w ogóle, czy ktos
    > jedzie.

    Mow za siebie :-P Ja, tak jak za kolkiem, staram sie ulatwiac zycie innym
    kierowcom (np. nie wlazac na jezdnie 5 m za poprzednikiem, tylko albo zaraz
    za, albo zostawiam czas samochodom), ale korzystam tez ze swoich praw na
    drodze, zwlaszcza, jak ktos bezczelnie je lamie (np. probujac wymusic
    pierwszenstwo na moim zielonym swietle).

    --
    Axel

  • 68. Data: 2012-03-27 21:38:54
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 27 Mar 2012 16:39:57 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > W życiu! Leza jak ostatnie cioty, nie patrząc w ogóle, czy ktos
    > jedzie.

    Każdy sądzi po sobie... ;)

    --
    ___________ (R)

  • 69. Data: 2012-03-28 02:17:53
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    to wrote:

    > Kto ma na klapie rybę, a w środku św. Krzysztofa?
    > Albo "uwaga dziecko"?

    Ja choinke o zapachu Golfa 3 TDI.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 70. Data: 2012-03-28 09:16:02
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Karol Y" <k...@o...pl> wrote in message
    > Kark Cię boli? :-P

    Nie, nauczylem sie nie reagowac na odwracanie uwagi przez pasazerow, jak
    musialem hamowac awaryjnie na autostradzie ze 130km/h do zera, bo spojrzalem
    na "ciekawy monument", a za gorka byl koniec korka....

    --
    Axel