    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 23 Mar 2012 10:47:33 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Przyznać się!

    On Thu, 22 Mar 2012, Pawel "O'Pajak" wrote:

    > Powitanko,

    > Sciezka rowerowa jako czesc wydzielona z jezdni?

    Nie, DDR (*droga* rowerowa) w postaci paska jezdni.
    Problemem jest własnie postrzeganie DDR jako miejsca na spacery
    (w tym rowerowe).

    > Hmm, jako osoba z jako tako
    > rozwinietym zmyslem samozachowawczym czuje sie niekomfortowo jadac po tej
    > samej drodze co samochody,

    A ja wręcz przeciwnie.
    Tyle, że ja używam roweru do komunikacji, nie do spacerów.

    > mimo ze jestem wtedy zajebiscie widoczny. Poprostu
    > niewielki ruch kierownica i spotkanie ze sw. Piotrem gotowe.

    Niewiele inaczej wyglada sprawa kierowcy np. Tico jadacego obok
    ciezarówki potocznie zwanej TIRem :)

    > Sciezka zaraz
    > obok drogi powoduje, ze skrecajac z prawo cyklista jest za slupkiem samochodu
    > (z prawej i troche z tylu).

    Oczywiscie, OBOK drogi jest niebezpieczna, zgoda.

    > Najlepiej jak sciezka byla w pewnej odleglosci od jezdni, wtedy przecinajac
    > sciezke widze rowerzyste z boku.

    Wtedy własnie dochodzi do trabienia i od czasu do czasu tragicznych
    wypadków.

    pzdr, Gotfryd