  • 41. Data: 2012-03-22 10:55:44
    Temat: Re: Przyznać się!
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2012-03-22 10:40, Myjk pisze:
    > Wed, 21 Mar 2012 18:03:27 +0100, Maciek

    > No dobra, ale na prykanie już wyjaśnienia nie znajdziesz. ;)

    Jakie tam prykanie - ogrzewanie przedniej szyby. No i spryskiwacz gratis...

    Pozrawiam
    Miroo

  • 42. Data: 2012-03-22 11:48:08
    Od: The_EaGle <g...@d...pl>

    W dniu 2012-03-22 10:36, Sebastian Kaliszewski pisze:

    > I tym samym rozwiązałeś zagadkę po co to :)

    Jest jeszcze jedna możliwość. Obserwując na portalach społecznościowych
    masę osób które zamieszczają tam zdjęcia naszła mnie taka refleksja:

    - faceci zamieszczają tam zdjęcia swoje podczas np uprawiania swojego
    hobby (jeden lata na paralotni, inny na motocyklu, inny sie wspina,
    kolejny lata do monopolowego) słowem co kto lubi

    - kobiety zamieszczają tylko jeden rodzaj zdjęć o ile mają dziecko to
    99% zdjęć jest z dzieckiem.

    Wniosek z tego jest taki że kobiety które wieszają te te ostrzeżenia
    chcą zamanifestować światu - ludzie ja mam dziecko! Naturalnie połowa
    koleżanek z tego powodu obgryzie z zazdrości malowane paznokcie...

    Rafał

  • 43. Data: 2012-03-22 16:51:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 22 Mar 2012, Pawel "O'Pajak" wrote:

    > Czesto natomiast widuje (w ostatniej
    > chwili) rowerzystow, ktorzy starannie pozbyli sie nawet fabrycznych elementow
    > odblaskowych, ze o oswietleniu nie wspomne, ubrali sie w ciemne ciuchy
    > i wszystko wskazuje na to, ze chca sprawdzic doswiadczalnie jak to jest z tym
    > zyciem po smierci. Nie maja zadnych elementow wskazujacych na wyznawana
    > wiare.

    Nie da się ukryć, że tak jest.
    Kwestia sporna pozostaje skala tego "często", ale w pełni się zgadzam
    że sporo za często.

    Niemniej:

    > Wniosek...

    ...jest zaskakujacy.

    Znacznie bardziej smiertelne jest nieustapienie pierwszeństwa
    przejazdu. Prawie po równo z obu stron (trochę więcej przez
    "pozostałych uczestników ruchu", ale niewiele).
    To nie "na prostej" jest "smiertelnie", tylko wszędzie gdzie
    przecinaja się kierunki ruchu (i prowadzenie smieszek poza
    jezdnia do tego się przyczynia, bo gdzies te poprzeczne
    musza wystapić, a rower wtedy nie znajduje się na spodziewanym
    pasie tylko znienacka z prawej).

    pzdr, Gotfryd

  • 44. Data: 2012-03-22 17:06:32
    Temat: Odp: Przyznać się!
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > To nie "na prostej" jest "smiertelnie", tylko wszędzie gdzie
    > przecinaja się kierunki ruchu (i prowadzenie smieszek poza
    > jezdnia do tego się przyczynia, bo gdzies te poprzeczne
    > musza wystapić,

    Jeśli mówimy o drogach tranzytowych - nie ma zgody.
    Nie muszą, nie powinny i wręcz nie mogą.

  • 45. Data: 2012-03-22 23:09:10
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-03-21 18:14:15 +0100, neoniusz <n...@j...org> said:

    > To nie jest raczej problem wiary, tylko tego, ze ten znajomy mial
    > niezle najebane w glowie!

    Opisałem _wiernie_ jego teorię na temat jazdy polonezem 160 km/h z
    Poznania do Katowic, by zdążył z kolacją. Zaś w swoim fachu nie miał
    równych - a fach wymagał myślenia logicznego...

    --
    Bydlę

  • 46. Data: 2012-03-22 23:11:44
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-03-22 00:18:17 +0100, The_EaGle <g...@d...pl> said:

    > Wiara rośnie jak samochód albo motocykl zostanie poświęcony na
    > corocznym odprawianiu czarów na jasnej górze...

    To mnie zawsze ciekawiło. Tzn. motocykliści na takich imprezach.
    (tzn. chodzi mi o widoczny brak miłości do bliźniego dwuśladowego przed
    i po święceniu. na drogach...)

    --
    Bydlę

  • 47. Data: 2012-03-22 23:35:14
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > (i prowadzenie smieszek poza
    > jezdnia do tego się przyczynia

    Sciezka rowerowa jako czesc wydzielona z jezdni? Hmm, jako osoba z jako
    tako rozwinietym zmyslem samozachowawczym czuje sie niekomfortowo jadac
    po tej samej drodze co samochody, mimo ze jestem wtedy zajebiscie
    widoczny. Poprostu niewielki ruch kierownica i spotkanie ze sw. Piotrem
    gotowe. Sciezka zaraz obok drogi powoduje, ze skrecajac z prawo cyklista
    jest za slupkiem samochodu (z prawej i troche z tylu). Mialem takie
    "fajne" miejsce na Ursynowie, dodatkowo sciezka byla za zywoplotem.
    Uklony dla Galasa za ten pomysl. Najlepiej jak sciezka byla w pewnej
    odleglosci od jezdni, wtedy przecinajac sciezke widze rowerzyste z boku.
    Ale to tylko moje odczucia jako kierowcy i czasem rowerzysty.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 48. Data: 2012-03-23 00:23:42
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-03-22 00:27, The_EaGle pisze:
    > Powiedz żonie że ci którzy są w stanie to przeczytać:

    Znaczek ten ma jedna wieeelka zalete: moj swiety spokoj.
    I nie mam zamiaru niczego zonie tlumaczyc. Jak jej sie podoba to niech
    sobie bedzie, mi zaglowek go zaslania w lusterku, wiec jakby go nie bylo ;)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 49. Data: 2012-03-23 00:24:43
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-03-22 01:12, to pisze:
    > begin J.F.

    > Ale trochę wstyd z czymś takim jeździć...

    Jak mialbym sie takimi pierdolami przejmowac, to bym chyba juz byl po
    zawale lub wylewie...

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 50. Data: 2012-03-23 00:26:29

    W dniu 2012-03-22 05:49, Shrek pisze:

    > To nie jest bez sensu. Ostrzega potencjalne "przyjaciółki" męża;)

    Ja tam slyszalem, ze podobno facet opiekujacy sie dzieckiem sprawia
    wrazenie opiekunczego i jest lepiej postrzegany przez kobiety. Innymi
    slowy to raczej dziala jak magnes, niz odstraszacz :)
    ...pojezdze, przetestuje, opisze wrazenia ;)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)