  • 1. Data: 2012-03-20 17:40:21
    Temat: nienawiść kasjerki z tesco do nowych samochodów za ratę w wysokości jej całej pensji
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    http://kontakt24.tvn.pl/temat,kobieta-demolka-zniszc
    zyla-29-aut,38952.html?categoryId=496

  • 2. Data: 2012-03-20 18:29:15
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    ojciec napisał(a):
    > http://kontakt24.tvn.pl/temat,kobieta-demolka-zniszc
    zyla-29-aut,38952.html?categoryId=496

    Jak wyjdzie jedna wkurwiona i zniszczy wam samochody, to wiedzcie że coś się
    dzieje...
    --
    Krzysiek

  • 3. Data: 2012-03-20 21:11:17
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-03-2012 18:29, Krzysztof 45 pisze:

    > Jak wyjdzie jedna wkurwiona i zniszczy wam samochody, to wiedzcie że coś
    > się dzieje...

    A jak zniszczy tobie to nic się nie stanie?

    --
    Pozdr. Grzymosław

  • 4. Data: 2012-03-20 22:00:51
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > A jak zniszczy tobie to nic się nie stanie?

    Jemu to najwyżej banany pozjada. :>

  • 5. Data: 2012-03-20 22:01:22
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    DoQ napisał(a):

    > A jak zniszczy tobie to nic się nie stanie?

    Ja z jaśnie nam panującymi nie mam nic wspólnego, więc o auto się nie martwię.
    --
    Krzysiek

  • 6. Data: 2012-03-20 22:05:38
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):
    > begin DoQ

    > Jemu to najwyżej banany pozjada. :>

    Te EXPERT ? Ty wiesz co. LOL
    --
    Krzysiek

  • 7. Data: 2012-03-20 22:09:05
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-03-2012 22:01, Krzysztof 45 pisze:

    > Ja z jaśnie nam panującymi nie mam nic wspólnego, więc o auto się nie
    > martwię.

    To dlaczego rzucasz kupką w zwiedzających zoo, a nie tylko w obsługę?

    --
    Pozdr. Grzymosław

  • 8. Data: 2012-03-20 22:10:49
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-03-2012 22:00, to pisze:

    > Jemu to najwyżej banany pozjada. :>

    Da sobie radę, odreaguje:
    http://www.youtube.com/watch?v=xMDtW0wNYtM

    --
    Pozdr. Grzymosław

  • 9. Data: 2012-03-20 22:14:15
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Krzysztof 45

    > Te EXPERT ? Ty wiesz co. LOL

    Dobrze się czujesz? Było już dzisiaj karmienie?

  • 10. Data: 2012-03-20 22:24:44
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):

    > Dobrze się czujesz? Było już dzisiaj karmienie?

    Nie pomyliłem się. LOL
    --
    Krzysiek