  • 1. Data: 2012-03-21 08:52:41
    Temat: ZEDER - czy warto
    Od: "Pawlo" <p...@g...pl>

    Witam
    Ma ktoś zainstalowaną tą blokade kierownicy zeder? Ile to kosztuje i czy
    naprawdę jest taka skuteczność jak piszą.

  • 2. Data: 2012-03-21 08:57:29
    Temat: Re: ZEDER - czy warto
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Pawlo" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Ma ktoś zainstalowaną tą blokade kierownicy zeder? Ile to kosztuje i czy
    > naprawdę jest taka skuteczność jak piszą.

    ma taką sama skuteczność jak blokady skrzyni biegów, mają tylko zdecydowanie
    lepszy marketing (choć bardzo mocno zainspirowany przez Mango Gdynia - gdzie
    rzeczywiste walory sprzętu urastają do rangi gotowych do otrzymania nagrody
    nobla w dziedzinie innowacyjności AGD)

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, FJ1100N

  • 3. Data: 2012-03-21 09:07:53
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Pawlo wrote:
    > Witam
    > Ma ktoś zainstalowaną tą blokade kierownicy zeder? Ile to kosztuje i
    > czy naprawdę jest taka skuteczność jak piszą.

    Nie i nigdy bym tego nie zamontowal bo zbyt upierdliwe w uzyciu. AC, blokada
    skrzyni biegow typu bolec (co tez wkurza i np czesto nie uzywam :P).

    Co wkurza w bolcu kolo lewarka? Ze czasami zapominam i ruszam a tu tylko mozna
    do tylu. Problem mozna rozwiazac mikrostykiem z odpowiednim podlaczeniem do
    isntalajci "po stacyjce" by piszczalo mi ze jest blokada albo prosciej,
    odpinany kluczyk do blokady skrzyni (karabinczyk taki) bo jak juz odpale silnik
    to wkurza mnie ze musze wylaczyc, wyjac komplet kluczy i odblokowac skrzynie...

    I jesli faktycznie mango sie za to wzielo to ja dziekuje.

  • 4. Data: 2012-03-21 09:52:37
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    Użytkownik "Pawlo" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Ma ktoś zainstalowaną tą blokade kierownicy zeder? Ile to kosztuje i czy
    > naprawdę jest taka skuteczność jak piszą.

    Ja bym tego w życiu nie zamontował.
    Kawał metalowego klocka wystającego z kolumny kierownicy, to nie jest to co
    by mnie zachęcało... Znając życie, nie raz bym kolanem w niego walnął. ;-)

    Nie wiem też, czy w razie wypadku pozwoli na prawidłowe złożenie/złamanie
    kolumny kierownicy. Nie widziałem sposobu montażu, ale mam poważne
    wątpliwości...