  • 1. Data: 2012-03-21 01:39:15
    Temat: Przyznać się!
    Od: to <t...@i...pl>

    Kto ma na klapie rybę, a w środku św. Krzysztofa?
    Albo "uwaga dziecko"?

  • 2. Data: 2012-03-21 06:44:47
    Temat: Re: Przyznać się!
    Od: "Potocki Passion & Adventure" <s...@d...pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Kto ma na klapie rybę, a w środku św. Krzysztofa?
    > Albo "uwaga dziecko"?

    Ja mam psa :) Może być?

    --
    Kacper Potocki
    s...@d...pl

  • 3. Data: 2012-03-21 07:05:25
    Od: p0li <p...@a...SCHNITT.pl>

    T->Dnia 2012-03-21 06:44:47 niejaki Potocki Passion & Adventure napisał:
    > Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ja mam psa :) Może być?

    a ja mam goła babkę :P

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 4. Data: 2012-03-21 07:24:50
    Od: scobowski <s...@m...pl>

    W dniu 2012-03-21 01:39, to pisze:
    > Kto ma na klapie rybę, a w środku św. Krzysztofa?
    > Albo "uwaga dziecko"?

    ja nawet p.m.s-a nie mam, za to mam ramki z podpisem: "całe życie z
    debilami" ;)

  • 5. Data: 2012-03-21 08:32:23
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "p0li" <p...@a...SCHNITT.pl> napisał w wiadomości

    > a ja mam goła babkę :P

    ale wozisz na wszelki wypadek gołą babe w w srodku w samochodzie, czy
    przywiązałeś ją do tylnej wycieraczki na klapie?

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, FJ1100N

  • 6. Data: 2012-03-21 08:56:44
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 21 Mar 2012 00:39:15 GMT, to <t...@i...pl> wrote:

    >Kto ma na klapie rybę, a w środku św. Krzysztofa?
    >Albo "uwaga dziecko"?

    Ja mam świętego. Poprzedni właściciel zamontował, to niech sobie
    siedzi, a co mi tam. A na klapie mam TDI :-)

  • 7. Data: 2012-03-21 08:59:55
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Ja mam takie wycieraczki:)
    http://patrz.pl/zdjecia/wycieraczki-smiechowe

  • 8. Data: 2012-03-21 09:05:47
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-03-21 01:39, to pisze:
    > Kto ma na klapie rybę, a w środku św. Krzysztofa?
    > Albo "uwaga dziecko"?

    O łosiu nie wspominałeś bo pewnie go wozisz:)

    A.

  • 9. Data: 2012-03-21 10:19:42
    Od: DooMiniK <bachusmalpapostpl>

    On 21/03/2012 00:39, to wrote:
    > Kto ma na klapie rybę, a w środku św. Krzysztofa?
    > Albo "uwaga dziecko"?

    Ja nie ogarniam jak można mieć pieska
    z kiwającą głową przy tylniej szybie - szlag
    by mnie trafił, gdyby ciągle mi odwracało
    uwagę.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 10. Data: 2012-03-21 12:01:06
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Kto ma na klapie rybę, a w środku św. Krzysztofa?

    Tak sie wlasnie zastanawiam, czy by nie kupic i nie nakleic znaku
    pierwszych chrzescijan zeby Cie wkurwic.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa