  • Data: 2014-03-31 12:48:58
    Temat: Re: Przyszlosc energetyki
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Mario napisał:

    > Przecież to łatwo sprawdzić. OD 1,15 do 1,30 zł/kWh.
    > http://ioze.pl/energetyka-sloneczna/czy-inwestowanie
    -w-elektrownie-fotowoltaiczne-w-polsce-bedzie-napraw
    de-oplacalne

    He he, "będzie naprawdę opłacalne". Miała być. Na razie nic z tego. Tej
    ustawy nie ma i chyba nieprędko będzie (a jak nie będzie, to zapłacimy
    do budżetu unijnego kary za jej niemanie -- procedura już się rozpoczęła,
    nawet chyba wyliczyli, że będzie to coś koło 150 tysięcy euro dziennie).

    --
    Jarek