  • Data: 2024-07-22 21:43:35
    Temat: Re: Przyszła Europa?
    Od: K <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 21/07/2024 09:04, Trybun wrote:
    > Pamiętam takie rzeczy z poprzedniego systemu albo z Niemiec. Zatrzymuje
    > mnie dzisiaj rano policjant na przekroczeniu o 20km dozwolonej prędkości
    > w terenie zabudowanym i nic, tylko pouczenie!!
    > Zdarzyło Wam się że policjant darował?

    z 6 lat temu gdzies na A6/S6 za Szczecinem w strone Gdanska, przez
    ostatnie 100km we wschodnich Niemczech byla gesta mgla. Wpadlem na
    przeciwmgielnych do Polski i tak sobie jechalem az mnie zatrzymal
    mieszany polsko niemiecki patrol. Normalna kulturalna rozmowa i pan
    polski policjant zaproponowal, ze jak mu powiem w jakiej sytuacji mozna
    uzywac swiatel przeciwglowych w warunkach normalnej przejrzystosci
    powietrza to mnie pusci bez mandatu. Pozwolil mi nawet poszukac w
    internecie, a chodzilo mu dokladnie o zapis:

    "Na drodze krętej, oznaczonej odpowiednimi znakami drogowymi, kierujący
    pojazdem może używać przednich świateł przeciwmgłowych od zmierzchu do
    świtu, również w warunkach normalnej przejrzystości powietrza."

    I to byl jedyny raz, takze bywa i tak.