  • Data: 2024-07-23 10:02:11
    Temat: Re: Przyszła Europa?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 23 Jul 2024 07:11:10 +0200, Cavallino wrote:

    > Sugerujesz że ktoś dokłada?

    Kto wie.
    Najistotniejszy jest tu wpływ z podatkow.

    > I jeszcze odejmij koszt bezsensownego wybudowania bramek, zjazdów do
    > nich i ich obsługi.

    Zgadza sie, ale powyzej ich wprost nie wymieniłem.
    A pare budek ... to nie kosztuje miliony.

    > Na A2 i A4 gigantyczny.

    > Ale nie musi budować i remontować dróg równoległych, na których kumuluje
    > się ruch omijający autostradę.

    U nas też nie musi, a nawet nie może :-(

    Poza tym nie zawsze autostrada jest opcją, i te boczne drogi mają
    sens.

    > Dlatego powinni tylko pobierać opłaty w imieniu państwa, tak jak to jest
    > na A1 i A2 Świecko-NT.

    Tak, to jest wersja prawidłowa, choc w zasadzie po co wtedy taki
    koncesjonariusz.

    Ale - kto wie, jak to jest na tych dwóch "komunistycznych" odcinkach.
    Umowa tajna - na pewno robią "obsługę", ale i wykonują remonty.
    Które mogą być dosc kosztowne.

    J.