-
Data: 2009-11-19 13:37:35
Temat: Re: Przysmazony filtr powietrza
Od: "Karambol" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]> Zasadniczo nie, chyba że akurat ma humor (j.w.). Jak na razie wszelkie
> te objawy zwalałem na karb dell'Orto, który opinie ma jaką ma. Zimą
> robiłem mu porządne czyszczenie i ustawianie wg. książki, później jeszcze
> obniżałem poziom paliwa na pływaku (jako że niby przez za wysoki mógł się
> zalewać), ale to utrudniło tylko odpalanie (mam właśnie teorię skąd się
> bierze ta legenda o chimeryczności odpalania LC4). Tak wogóle to ciekawe
> jest to, że mimo iż to model GS, to cały gaźnik ma zestrojony prawie jak
> SC - z wyjątkiem dyszy głównej, która ma rozmiar 192, a nie 195. Wcześniej
> zdaje się iglica była na 3. ząbku, teraz jest ustawiona jak w SC, na 2.
Te objawy wygladaja mi jednak na lekko przestawiony zaplon. Generalnie
dell'orto wcale nie sa takie himeryczne. Oryginalny, nie dotykany rekami
pseudo tuningowcow jest zawsze sprawny i nie sprawia zadnych problemow.
Ludzie chca miec zawsze wiecej mocy i zabieraja sie do tego od zlej strony,
montujac gigantyczne dysze co nie podnosi mocy za to spalanie rosnie x2 i
zaczynaja sie problemy z nierowna praca, odpalaniem, parskaniem, zalewaniem,
dlawieniem (niepotrzebne skreslic: ) itd. Oryginalny dell'orto ma glowna
dysze 155 a wolne obroty 45. Iglice ma podniesiana na 3 ząbek. Samo
uniesienie iglica na 4 (max w gore) daje dodatkowa moc kosztem max 0.5L
paliwa na 100km wiecej, przy tym nadal nie ma zadnych problemow z jego
praca. Zaladowanie do niego wielkich dysz czesto konczy sie tym, ze nie
mozna ustawic poziomu plywakow, odpowiedniej mieszanki itd. No i pali w
ch....
Moj ma oryginalne dysze, tylko iglice na max podniesiona i pali mi 5.5L w
terenie. Kolega w tym samym czasie spala 9,10 L a dysze ma wlasnie 192.
W kazdym razie popruboj najpierw z zaplonem, pokrec tym delklem. Zaznacz
sobie najpierw punkt wyjscia zebys mogol pozniej w razie co do niego wrocic.
Pozniej pokrec w prawo/lewo i sprawdz reakcje. On bedzie odpalal ale reakcja
na manetke powinna mowic czy to dobra droga czy nie.
--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E
http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat
http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl
http://club.roadlook.pl/Karambol/mitsubishi-galant.h
tml
Następne wpisy z tego wątku
- 19.11.09 14:18 de Fresz
- 19.11.09 15:01 Karambol
- 19.11.09 18:50 Michał V-R
- 19.11.09 18:57 Michał V-R
- 20.11.09 10:55 gonzik
- 20.11.09 14:07 Karambol
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-02-27 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2025-02-27 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-27 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2025-02-27 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-02-27 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2025-02-27 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-02-27 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2025-02-27 Kraków => Frontend Vue Developer <=
- 2025-02-27 Re: Zwolniony z IKEA za "wąty" przeciw firmowej promocji LGBT-IQ+ przywrócony do pracy - SN odrzucił kasacje (sygn. akt I PSK 62/24)
- 2025-02-27 Częstochowa => Manager ds. produktu <=
- 2025-02-27 Warszawa => Business Systems Analyst <=
- 2025-02-27 Nagranie poglądowe
- 2025-02-26 Zasilacz USB na ścianę.
- 2025-02-26 Błonie => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-02-26 Zielonka => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=