eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklePrzysmazony filtr powietrzaRe: Przysmazony filtr powietrza
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Karambol" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Przysmazony filtr powietrza
    Date: Thu, 19 Nov 2009 14:37:35 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 41
    Message-ID: <he3hk8$4pu$1@inews.gazeta.pl>
    References: <hdseso$e5p$1@inews.gazeta.pl>
    <2...@s...googlegroups.com>
    <hdsfpe$hm8$1@inews.gazeta.pl> <hdv00v$e8q$1@inews.gazeta.pl>
    <he3bsr$e39$1@inews.gazeta.pl> <he3d3u$ic8$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: efq195.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1258637768 4926 83.21.54.195 (19 Nov 2009 13:36:08 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 19 Nov 2009 13:36:08 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-User: karambolpl
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:614092
    [ ukryj nagłówki ]

    > Zasadniczo nie, chyba że akurat ma humor (j.w.). Jak na razie wszelkie
    > te objawy zwalałem na karb dell'Orto, który opinie ma jaką ma. Zimą
    > robiłem mu porządne czyszczenie i ustawianie wg. książki, później jeszcze
    > obniżałem poziom paliwa na pływaku (jako że niby przez za wysoki mógł się
    > zalewać), ale to utrudniło tylko odpalanie (mam właśnie teorię skąd się
    > bierze ta legenda o chimeryczności odpalania LC4). Tak wogóle to ciekawe
    > jest to, że mimo iż to model GS, to cały gaźnik ma zestrojony prawie jak
    > SC - z wyjątkiem dyszy głównej, która ma rozmiar 192, a nie 195. Wcześniej
    > zdaje się iglica była na 3. ząbku, teraz jest ustawiona jak w SC, na 2.

    Te objawy wygladaja mi jednak na lekko przestawiony zaplon. Generalnie
    dell'orto wcale nie sa takie himeryczne. Oryginalny, nie dotykany rekami
    pseudo tuningowcow jest zawsze sprawny i nie sprawia zadnych problemow.
    Ludzie chca miec zawsze wiecej mocy i zabieraja sie do tego od zlej strony,
    montujac gigantyczne dysze co nie podnosi mocy za to spalanie rosnie x2 i
    zaczynaja sie problemy z nierowna praca, odpalaniem, parskaniem, zalewaniem,
    dlawieniem (niepotrzebne skreslic: ) itd. Oryginalny dell'orto ma glowna
    dysze 155 a wolne obroty 45. Iglice ma podniesiana na 3 ząbek. Samo
    uniesienie iglica na 4 (max w gore) daje dodatkowa moc kosztem max 0.5L
    paliwa na 100km wiecej, przy tym nadal nie ma zadnych problemow z jego
    praca. Zaladowanie do niego wielkich dysz czesto konczy sie tym, ze nie
    mozna ustawic poziomu plywakow, odpowiedniej mieszanki itd. No i pali w
    ch....
    Moj ma oryginalne dysze, tylko iglice na max podniesiona i pali mi 5.5L w
    terenie. Kolega w tym samym czasie spala 9,10 L a dysze ma wlasnie 192.

    W kazdym razie popruboj najpierw z zaplonem, pokrec tym delklem. Zaznacz
    sobie najpierw punkt wyjscia zebys mogol pozniej w razie co do niego wrocic.
    Pozniej pokrec w prawo/lewo i sprawdz reakcje. On bedzie odpalal ale reakcja
    na manetke powinna mowic czy to dobra droga czy nie.



    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E
    http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat
    http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl
    http://club.roadlook.pl/Karambol/mitsubishi-galant.h
    tml


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: