-
Data: 2009-11-19 14:18:29
Temat: Re: Przysmazony filtr powietrza
Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 2009-11-19 14:37:35 +0100, "Karambol" <k...@g...pl> said:
> Te objawy wygladaja mi jednak na lekko przestawiony zaplon.
A to może być ciekawy trop, choć wychodziłoby, że coś było nie tak
odkąd go kupiłem. Poprzedni właściciel zarzekał się, że w silniku nic
nie było grzebane (a że to precel starej daty, mam powody żeby mu
wierzyć ;-), więc możliwe że tak przyjechał z Germanii. Skądinąd już
się dowiedziałem, że takie przysmażenie filterka się zdarza w tym
modelu (i nie tylko), zwłaszcza przy wysokoprzepływowych TwinAirach.
> Generalnie
> dell'orto wcale nie sa takie himeryczne. Oryginalny, nie dotykany rekami
> pseudo tuningowcow jest zawsze sprawny i nie sprawia zadnych problemow.
Coś w tym może być.
> Ludzie chca miec zawsze wiecej mocy i zabieraja sie do tego od zlej strony,
> montujac gigantyczne dysze co nie podnosi mocy za to spalanie rosnie x2 i
> zaczynaja sie problemy z nierowna praca, odpalaniem, parskaniem, zalewaniem,
> dlawieniem (niepotrzebne skreslic: ) itd. Oryginalny dell'orto ma glowna
> dysze 155 a wolne obroty 45.
A to już nieprawda. Wyjeżdżały z fabryki różnie ustawione i nawet na
gaźniku powinna być blaszka z nr settingu. W serwisówkach są opisy
różnych settingów dla różnych wersji (inaczej Duke, inaczej 400,
inaczej zdławione). To co piszesz jest poprawne np. dla wersji
Competition, ale dla SC/SX powinno być: mj 195, nj 272, tv 40, sj 45,
iglica na 2 ząbku od góry. I z wyjątkiem głównej dyszy tak jest u mnie.
> Iglice ma podniesiana na 3 ząbek. Samo
> uniesienie iglica na 4 (max w gore) daje dodatkowa moc kosztem max 0.5L
> paliwa na 100km wiecej, przy tym nadal nie ma zadnych problemow z jego
> praca. Zaladowanie do niego wielkich dysz czesto konczy sie tym, ze nie
> mozna ustawic poziomu plywakow,
U mnie zmiana ustawienia pływaka spowodowała tylko konieczność ciut
dłuższego i precyzyjniejszego kopania na zimnym.
> W kazdym razie popruboj najpierw z zaplonem, pokrec tym delklem. Zaznacz
> sobie najpierw punkt wyjscia zebys mogol pozniej w razie co do niego wrocic.
> Pozniej pokrec w prawo/lewo i sprawdz reakcje. On bedzie odpalal ale reakcja
> na manetke powinna mowic czy to dobra droga czy nie.
Dzięki, sprawdzę.
--
Pozdrawiam
de Fresz
Następne wpisy z tego wątku
- 19.11.09 15:01 Karambol
- 19.11.09 18:50 Michał V-R
- 19.11.09 18:57 Michał V-R
- 20.11.09 10:55 gonzik
- 20.11.09 14:07 Karambol
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-08 Akumulator Hyundai
- 2024-11-08 Warszawa => Manager/Specialist e-commerce (B2C) <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-08 znaj podstawe
- 2024-11-08 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=