  • 31. Data: 2011-04-11 20:56:31
    Temat: Re: Przypadkowo wpadlo na monitor
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 11, 4:38 pm, Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl> wrote:

    > I po co trolla wyciągasz na światło dzienne? Nie lepiej zagłodzić? On
    > tylko czeka z utęsknieniem na takie wypowiedzi by dalej wylewać swoje
    > wypociny. Na takich jedyna rada to konsekwentnie ignorować.

    Az mi cie szkoda i z politowaniem wspolczuje kompleksow.
    Lacze sie w "bulu i nadzieji..."

  • 32. Data: 2011-04-11 21:16:03
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 11, 4:55 pm, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > to dla kogo ja zarejestrowales?

    Wszystkie website zarejestrowalem dla potrzeb firm dla ktorych
    wykonuje zdjecia, zeby ulatwic przegladanie i selekcjonowanie
    fotografii.
    Pierwsza strona powstala w 2007 roku dla klubu nocnego Stdio Allzone.
    Studio to zakonczylo dzialanosc w ostatniego Sylwestra.
    Przez okres nie calych 4 lat, - tylko dla tego jednego klubu -
    umiescilem na tej stronie ponad 160700 zdjec (slownie, sto
    szescdziesiat tysiecy siedemset).
    Obecnie umieszczam fotografie na jedenastu podobnych stronach.
    Nie uwazam ich za moje.
    Poniewaz mnostwo ludzi kojazy mnie ze sudiem allzone, to do
    wytropionej strony prowadza teraz 2 adresy.
    Stad pochodzi bardzo znaczna czesc moich indywidualnych klientow,
    chetnych na kotlety w moim wykonaniu.
    Miedzy innymi, wlasnie ci ludzie trzymaja mnie w NJ, mimo ze od 3 lat
    mam kupiona cztro letnia "rudere" na Florydzie.

  • 33. Data: 2011-04-11 22:38:59
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 11, 3:06 pm, "Stan.Matyska" <k...@y...com> wrote:

> [...]
    > wyszedles
    > z tej pogardzanej przez Ciebie polskiej dupy.

    http://www.youtube.com/watch?v=kWhQIfp9iwM&feature=r
    elated
    Uaaaaaaa!

  • 34. Data: 2011-04-12 04:52:06
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-04-11 23:16, Zygmunt Dariusz pisze:
    > umiescilem na tej stronie ponad 160700 zdjec (slownie, sto
    > szescdziesiat tysiecy siedemset).

    Łał, kapcie nam spadły z wrażenia. Ja zrobiłem 1/5 tego w ogóle w życiu.
    Musisz być Wielkim Fotografem... no, prawie, zrób jeszcze pół miliona
    zdjęć, to może opanujesz lampę i przestaniesz robić krzywdę laskom
    wyjaranymi czołami :)

    A, napisz jeszcze cyframi rzymskimi, gdyby ktoś nie zrozumiał
    numerycznie i słownie :)

    --
    pozdrawia Adam
    /jedynie skromność ogranicza mój geniusz/

  • 35. Data: 2011-04-12 13:03:53
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Przez okres nie calych 4 lat, - tylko dla tego jednego
    > klubu -
    > umiescilem na tej stronie ponad 160700 zdjec

    Robi wrazenie ;-))). Kolo setki zdjec dzien w dzien,
    swiatek, piatek czy niedziela... Zakladajac ze jednak
    wiekszosc fotek w jakis sposób nalezy obrobic, wychodzi, ze
    w zasadzie nie spisz, nie jesz i.... choc to juz zbyt
    prywatna sprawa ;-)))

  • 36. Data: 2011-04-12 13:06:01
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-04-12 15:03, Robert_J pisze:

> [...]
    > niedziela... Zakladajac ze jednak wiekszosc fotek w jakis sposób nalezy
    > obrobic, wychodzi, ze w zasadzie nie spisz, nie jesz i.... choc to juz

    Po co obrabiać, walnie "szczała" prosto z puchy i też będzie. Przecież i
    tak nikt tego nie obejrzy.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 37. Data: 2011-04-12 13:10:35
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > ale jak reklamowana
    > http://www.fotografia-slubna.ryc.pl/index.php

    A juz pomijajac cala te zartobliwa dyspute:
    irytuja mnie ludzie, którzy na swoich oficjalnych (czyli z
    zalozenia chyba przemyslanych) stronach nie potrafia po
    polsku pisac. Bledy gramatyczne, logiczne i interpunkcyjne
    to widac druga mocna strona tego fotografa ;-)))

  • 38. Data: 2011-04-12 13:28:32
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Robert_J wrote:

    > Robi wrazenie ;-))). Kolo setki zdjec dzien w dzien,
    > swiatek, piatek czy niedziela... Zakladajac ze jednak
    > wiekszosc fotek w jakis sposób nalezy obrobic
    no co ty miszczowie nie obrabiaja.

  • 39. Data: 2011-04-12 15:23:49
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-04-12 15:28, Marek Dyjor pisze:
    > no co ty miszczowie nie obrabiaja.

    Obrabianie to w ogóle samo zło. Jeden taki mistrz kiedyś to prawie
    chciał się bić jak człowiek mówił, że rawy robi :)

    --
    pozdrawia Adam
    /dopóki mogę to napiszę, że są takie rzeczy, które mi się nie podobają/

  • 40. Data: 2011-04-12 15:27:21
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 12, 12:52 am, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Łał, kapcie nam spadły z wrażenia. Ja zrobiłem 1/5 tego w ogóle w życiu.

    Wlacz logiczne myslenie.
    Ja jestem zawodowym fotografem, a ty raczej nie.
    Ja od 40 lat, zyje z fotografowania, bo to moj zawod.
    Pomysl, ze pewnie jest wiele rzeczy, ktore ty i ja zrobilismy i ja nie
    watpie, ze kazdy z nas mogl wiele z tych rzeczy nie robic, ktore robil
    drugi.

    > Musisz być Wielkim Fotografem... no, prawie,

    Blaznisz sie Janko.
    Czy chec dokopania mi az tak bardzo ci rozum odbiera?
    To tacy jak ty, usiluja innym sugerowac, ze ja to jakis wielki
    fotograf, albo ze taki powinienem byc, po tak dlugim czasie w zawodzie
    i po tylu zrobionych fotografiach.
    To tak, jakbym ja dostal pierdolca i sugerowal, ze powinienes byc
    wielki muzyk albo wielki mistrz od budowania stron internetowych, bo
    przeciez tym sie zajmujesz.
    Jeszcze dobitniej, moznaby wytlumaczyc na innych zawodach.
    Czy wedlug ciebie taki facet co to zajmuje sie zawodowo muzykowaniem
    na weselach, to zaraz musi byc wielkim slawnym artysta?
    On robi to dla pieniedzy i moze przy okazji bardzo takie granie lubic.
    Przypuszczam, ze pod wplywem msciwosci, usilujesz dorabiac mi jakies
    jakies swoje urojenia, bo pare razy trafnie cie skrytykowalem.
    Ta msciwosc odbiera ci rozsadek, krorego przeciez ci nie brakuje w
    wielu innych dyskusjach.

    > zrób jeszcze pół miliona
    > zdjęć, to może opanujesz lampę i przestaniesz robić krzywdę laskom
    > wyjaranymi czołami :)

    Te laski placa mi za to, ze robie im taka krzywde i polecaja mnie
    swoim znajomym.
    Od takich wlasnie skrzywdzonych lasek, mam sporo nastepnych klientek.
    Bardzo sobie cenie, klientow ktorzy mnie polecaja, bo to swiadczy, ze
    byli zadowoleni.
    Pomysl jak moglbym zawodowo zarabiac na zycie na takich skrzywdzonych
    laskach.
    Wlasnie laski sa moimi najlepszymi klientkami, to one a nie faceci,
    decyduja kto ma je "cykac".
    Mam nadzieje zrobic jeszcze nie jedno pol miliona zdjec, wszak to moj
    zawod robienie zdjec.

    > A, napisz jeszcze cyframi rzymskimi, gdyby ktoś nie zrozumiał
    > numerycznie i słownie :)
    Blaznisz sie chlopie i zaczynasz byc zalosny w tej swoejej msciwosci.
    Daj se na wstrzymanie, bo sie osmieszasz.