    From: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Przypadkowo wpadlo na monitor
    Date: Tue, 12 Apr 2011 08:27:21 -0700 (PDT)

    On Apr 12, 12:52 am, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Łał, kapcie nam spadły z wrażenia. Ja zrobiłem 1/5 tego w ogóle w życiu.

    Wlacz logiczne myslenie.
    Ja jestem zawodowym fotografem, a ty raczej nie.
    Ja od 40 lat, zyje z fotografowania, bo to moj zawod.
    Pomysl, ze pewnie jest wiele rzeczy, ktore ty i ja zrobilismy i ja nie
    watpie, ze kazdy z nas mogl wiele z tych rzeczy nie robic, ktore robil
    drugi.

    > Musisz być Wielkim Fotografem... no, prawie,

    Blaznisz sie Janko.
    Czy chec dokopania mi az tak bardzo ci rozum odbiera?
    To tacy jak ty, usiluja innym sugerowac, ze ja to jakis wielki
    fotograf, albo ze taki powinienem byc, po tak dlugim czasie w zawodzie
    i po tylu zrobionych fotografiach.
    To tak, jakbym ja dostal pierdolca i sugerowal, ze powinienes byc
    wielki muzyk albo wielki mistrz od budowania stron internetowych, bo
    przeciez tym sie zajmujesz.
    Jeszcze dobitniej, moznaby wytlumaczyc na innych zawodach.
    Czy wedlug ciebie taki facet co to zajmuje sie zawodowo muzykowaniem
    na weselach, to zaraz musi byc wielkim slawnym artysta?
    On robi to dla pieniedzy i moze przy okazji bardzo takie granie lubic.
    Przypuszczam, ze pod wplywem msciwosci, usilujesz dorabiac mi jakies
    jakies swoje urojenia, bo pare razy trafnie cie skrytykowalem.
    Ta msciwosc odbiera ci rozsadek, krorego przeciez ci nie brakuje w
    wielu innych dyskusjach.

    > zrób jeszcze pół miliona
    > zdjęć, to może opanujesz lampę i przestaniesz robić krzywdę laskom
    > wyjaranymi czołami :)

    Te laski placa mi za to, ze robie im taka krzywde i polecaja mnie
    swoim znajomym.
    Od takich wlasnie skrzywdzonych lasek, mam sporo nastepnych klientek.
    Bardzo sobie cenie, klientow ktorzy mnie polecaja, bo to swiadczy, ze
    byli zadowoleni.
    Pomysl jak moglbym zawodowo zarabiac na zycie na takich skrzywdzonych
    laskach.
    Wlasnie laski sa moimi najlepszymi klientkami, to one a nie faceci,
    decyduja kto ma je "cykac".
    Mam nadzieje zrobic jeszcze nie jedno pol miliona zdjec, wszak to moj
    zawod robienie zdjec.

    > A, napisz jeszcze cyframi rzymskimi, gdyby ktoś nie zrozumiał
    > numerycznie i słownie :)
    Blaznisz sie chlopie i zaczynasz byc zalosny w tej swoejej msciwosci.
    Daj se na wstrzymanie, bo sie osmieszasz.