  • 51. Data: 2011-04-19 04:14:05
    Temat: Re: Przypadkowo wpadlo na monitor
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 18, 5:13 am, "Henry(k)"
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote:

    > To prawda - lubimy negatywnie komentować fotografów, którzy uważają się za
    > ważniejszych na ceremonii niż nowożeńcy. Tu się nie zgodzę z Adamem - śluby
    > są ciekawe. To wynajęci fotografowie uważają je za nieciekawe na tyle, że
    > muszą narzucić swoim zdjęciom jakiś dziwny styl, żeby uczynić je
    > wyjątkowymi. Strony które pokazałeś są tego przykładem - krzywe lub
    > kontrastowe zdjęcia to sposób ucieczki w niebanalną formę od banalnych
    > ujęć. Banalnych bo ci fotografowie nie potrafią lepiej.

    Zgadzam sie z kazdym twoim slowem.
    Ale niech kazdy fotograf robi dla swoich klientow to, czego od niego
    oczekuja.
    Niech kazdy klient wymaga tego,co chce otrzymac za swoje pieniadze.
    Jak fotograf nie wywiaze sie dobrze z uslugi, to nie zalowac go, tylko
    dochodzic swego w sadach i rzadac odszkodowan.
    Duzych odszkodowan!

    Ziggy Photo - Professional photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 52. Data: 2011-04-19 04:42:26
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-04-18 11:13, Henry(k) pisze:
> [...]
    > kontrastowe zdjęcia to sposób ucieczki w niebanalną formę od banalnych
    > ujęć. Banalnych bo ci fotografowie nie potrafią lepiej.

    I tak, i nie. Lepsze zwykle padną konkurencyjnie, w końcu każdy się kusi
    i krzywi, winietuje i dorabia ramki :)

    --
    pozdrawia Adam
    /gdy wstaję o dziesiątej myślę, że świat jest niesprawiedliwy i to jest