  • Data: 2016-12-29 11:51:11
    Temat: Re: Przyciski dotykowe
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    AlexY <a...@i...pl> wrote:

    > A tu DIY. W sumie prostsze niż myślałem.
    > https://www.youtube.com/watch?v=c4Sic1DRXJI

    Że on się nie boi, że mu ten słoik imploduje... przecież on nie jest
    przeznaczony do podciśnienia, do tego w wysokiej temperaturze.

    Swoją drogą ciekawi mnie ta plazma - naprawdę wystarczy przyłożyć 200V DC
    w taki sposób (minus do miedzi, plus do stali) i zrobić próżnię, żeby
    powstała taka plazma (nawet bez magnesu)?

    Ciekawe czy przy HV AC i innych elektrodach (np. obu stalowych) też by
    powstała...

    --
    http://www.chmurka.net/