  • Data: 2016-12-21 21:47:07
    Temat: Re: Przyciski dotykowe
    Od: AlexY <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Atlantis pisze:

    > W praktyce przy jakiej powierzchni elektrody zaczynają się problemy?

    Pod tym kątem nie sprawdzałem, ale drut o długości 70cm muszę mierzyć
    synchronicznie z zerem w sieci.

    >>> 3) Jak wygląda kwestia opisywania takiego interfejsu? Pod szkło można

> [...]
    > kosztowały za dużo, żeby przeciętny fan mógł wykorzystać je do tworzenia
    > dekoracji. W Sieci pojawiały się więc projekty atrap wyświetlaczy z
    > serialu - zawartość drukowano na folii, a potem zabudowywano w
    > odpowiedniej ramce z podświetlaniem z tyłu.
    >
    > Może dałoby się coś takiego zrobić, dodając w odpowiednich miejscach
    > elektrody do wykrywania dotyku? Bo stosowanie dotykowego ekranu LCD do
    > wyświetlania statycznego interfejsu jest moim zdaniem zupełnie
    > bezcelowe. Jednocześnie taki panel ma szansę wyglądać o wiele lepiej,

    Tylko że te elektrody muszą być w formie napylonej metalizacji (co
    powinno być wykonalne w warunkach domowych ale nie banalne) albo płytka
    z elektrodami z tyłu za podświetleniem a to oznacza dużą czułość i
    ponownie problemy z zakłóceniami.

    Zapoznaj się z tym dokumentem, są tam ciekawe rozwiązania.
    www.atmel.com/images/doc10752.pdf

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html