  • Data: 2023-12-05 14:05:00
    Temat: Re: Przetwornica DC12 na AC9-12
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 05/12/2023 00:25, LordBluzg(R)?? wrote:
    > Z Twoich wynurzeń, w sensie rozjebania obudowy na skutek upadku.

    Sugerujesz, że obudowy zrobione na drukarce się nierozjebują w skutek
    upadku?

    > Rozumiem, że chcesz zasilacza lotnego ja mucha w sensie kilku gram,

    Nie, ale z 400gram czemu nie. Technologia impulsowa jest znana od dawna.

    > odpornego na prawo ciążenia z co najmniej 12 piętra

    Jesli nie będzie w środku zawierał 230V to może być nawet z bibuły lub
    bez obudowy w ogóle.

    > :) i impulsu EMP z
    > zakresu kilku kilometrów :]

    Nie musi, 6510 umrze szybciej.

    Skoro dyskutujesz ze swoimi wymysłami co ktoś chce, nic dziwnego, że
    wychodzą Ci bzdury. Po prostu, jak zwykle, przeoczyłeś istotę
    zagadnienia w którym proszę o radę i przechodzisz do atakowania
    nieistniejących problemów.