  • Data: 2023-12-12 14:53:42
    Temat: Re: Przetwornica DC12 na AC9-12
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/12/2023 00:39, LordBluzg(R)?? wrote:
    > Czas.

    W hobby jest za darmo. Nawet tego nie pojmujesz. Ba, ja to nawet
    napisałem, ale nie przeczytałeś.

    > Nie, Ty to robisz. Podałem przykład użycia HOBBYSTYCZNEGO zasilacza do
    > akwarium/mega bezpieczne. Twoje przykłady tego nie zrobiły? Płaczę :/

    Tak, to jedna z opcji hobbystycznego wykorzystania nietypowego rozwiązania.

    Ja staram się zrobic inaczej. Nie możesz znieść tego, że ktoś może
    chcieć inaczej, bardziej kreatywnie, ciekawie, pod górkę.

    > Na zakresie 9V AC?

    Na zakresie 5V DC. Nie ma znaczenia co jednak powoduje zgon: on jest
    zalany żywicą i naprawa nie jest możliwa.

    > Ty nie pojmujesz wskazania czegoś, czego nie potrzeba komplikować bo
    > JEST bezpieczne. Obwód 5V zostawiam na Twoją twórczość, pomny tylko, że
    > zasilacze impulsowe, też potrafią "dmuchnąć" znacznie więcej niż zakłada
    > to zabezpieczenie (czego już wiem, że po prostu nie wiesz).

    To dmuchanie musi być jakimś mitycznym problemem, sądząc po ich
    popularności na świecie.

    > Nie. USB-C nie jest tak bezpieczne jak zakładasz :) OK wiesz oczywiście
    > "więcej i lepiej" :)

    USB-C jest tak bezpieczne, jak użytkowanie go z telefonem. To oznacza,
    że jest tak bezpieczne, jak użytkowanie go z C64.

    Oczywiście, zdaje sobie sprawę, że można się na nim powiesić, ale jeśli
    chodzi o bezpieczeństwo separacji galawanicznej, to jest na tyle dobrze,
    że ma to certyfikaty, znaczki, specyfikacje.

    > Zrób bezpieczny i prosty.

    Nowu starasz się mi przedefiniować cele?

    Ma być *ciekawy* i *odmienny*. Prosty jest nieciekawy.

    > Podałem na początku. Poległeś...z niewiedzą.

    "Sekup jakiś generator i wzmocnij.".

    Dzieki, tego było trzeba. Trafiłeś w istotę problemu zagadnienia.

    > Nie, uprościł, bo heby nie zaczaił prostoty i czeka na gotowca :]

    Se kupiłem generatori i wzmocniłem. Nie działa zgodnie z założeniami.
    Muj bosze, co robić, porada Lorda jest do dupy, czas umierać.

    > Ale sam nie potrafi.

    Stosujesz starą praktykę znaną z usenetu, typu powtarzanie że ktoś jest
    głupi, aby inni nie zauważyli, że sam jesteś.

    > Lord ma długiego ale go skrócił, żeby heby pojął, że jeśli gotuje
    > projekt to musi mieć podstawy rozumienia w sensie detali/z palca.

    Zaryzykuje, że rozumienie detali mam obcykane.

    Wiem co potrzebuje, mam kilka rozwiązań, ale nie wiem wszystkiego, więc
    pytam na grupie.

    To, że tego nie widzisz, to wyłącznie problem Twój.

    > Inna
    > dyskusja _na_  _poziomie_ jest niemożliwa.

    Nie jest.

    "Sekup jakiś generator i wzmocnij.".

    Po prostu tak nisko nie mierzę.

    > Skoro nie wiesz jak to zrobić
    > w 10 minut to znaczy,  że potrzebujesz edukacji

    Właśnie odkryłeś dlaczego zapytałem mądrzejszych od siebie. Potrzebuje
    edukacji. Szczególnie w temacie, czy istnieją gotowe, scalone
    przetowrnice tego typu, które nadawały by się do zrobienia AC
    izolowanego wprost, bez pośrednich stanów. Ja nie potrafię ich odnaleźć,
    ale może ktoś potrafi lub ma doświadczenie. Ja zaś chce to wykorzystać
    do enukacji siebie samego w tematach abitniejszych niż trafo z akwarium.

    > ale ja nie będę
    > nauczycielem.

    Jesteś bardzo kiepskim nauczycielem, zamiast słuchać potrafisz tylko
    prawić morały, bredzić, srać na głowę jesli ktoś nie ośmieli się zgodzić
    z urojeniami.

    > Wskazałem tylko ścieżkę, gdzie trafo trzeba podmienić na
    > inne (nie 50Hz)

    Ścieżka jest niezgodna z założeniami.

    Trafo na "inne" 50Hz to trafo w.cz. Wskazałeś wiec ścieżkę któa sam
    wskazałem (przetwornica).

    O dzięki Ci.

    > ale poległeś w rozpisaniu tego na schemat (też podałem)
    > i doprecyzowanie wartości. Po prostu wykazałeś się niewiedzą ale ja to
    > rozumiem, nie każdy nerd ma wiedzę w konstruowaniu przetwornic...ale ten
    > co chce robić projekt powinien ją mieć. Tak zakładałem od początku,
    > niestety rzeczywistość pokazała że się myliłem.

    Znowu masz urojenia. Tak naprawdę nie potrafiłeś pojąc kilku zdań z
    pierwszego postu, podałeś debilne rozwiązanie a teraz masz problem jak z
    tego wybrnąc, więc najprościej jest nasrać komuś na głowę.

    > Nie. Oceniłem Twoją wiedzę wcześniej z Twoich "zeznań" (doświadczenia,
    > które też oceniłem)

    Ani o jednym ani o drugim nie masz śladu pojęcia. Masz tylko urojenia,
    które mylą Ci się z faktami.

    >i nadal jestem w przekonaniu, że prościej

    Znowu: prościej nie było w założeniach.

    Zastanawiające, jak głupim można być, aby nie pojąć na czym polega hobby
    i kreatywność *innych* ludzi.

    > Jak się wkurwię, to kupię coś podobnego:
    > https://allegro.pl/oferta/pradnica-inwerter-75w-12v-
    do-220v-usb-50hz-14166488470 dopasuję trafo inne niż 230V + coś co robi 5V osobno,
    podłączę pomiarówkę, kupię C64, nakręcę film, opublikuję schemat, i zakończę dyskusję
    faktem.

    Ponieważ nie udało Ci się, mimo dziesiątków postów, pojąć o co chodzi w
    pierwotnym pomyśle i usilnie faworyzujesz swój, mimo że ja od niego uciekam.

    W zasadzie, zaryzykuje, że masz ten problem w wielu dyskusjach: Nie
    pojmujesz o co chodzi. Ale masz też charyzmę do dyskusji. O własnych
    urojeniach.

    Nie chcę mi się rzucać grochę o ścianę, ta dysputa donikąt nie prowadzi,
    jak zawsze okopałeś się w swoim ego i srasz ludziom na głowę. To
    bezcelowe marnowanie bitów.

    > Czekasz na rybę? Wędkę podałem na początku dyskusji.

    Nie, czekam na wędkę, a nawet nie na wędkę, tylko na sklep z wędkami.
    Nie mylić z akwarystycznym.