    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Przetarg na samochody egzaminacyjne :)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <lblt0r$bvm$1@node2.news.atman.pl> <lblu6r$d90$1@node2.news.atman.pl>
    <52deb15b$0$2227$65785112@news.neostrada.pl>
    <52deb515$0$2138$65785112@news.neostrada.pl>
    <52dec259$0$2207$65785112@news.neostrada.pl>
    <52decb23$0$2154$65785112@news.neostrada.pl>
    <52ded0ef$0$2143$65785112@news.neostrada.pl>
    <52ded6f8$0$2220$65785112@news.neostrada.pl>
    <52ded9bb$0$2371$65785112@news.neostrada.pl>
    <52dedcaa$0$2149$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Wed, 22 Jan 2014 06:53:31 +0100

    Dnia Tue, 21 Jan 2014 21:46:00 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Ty mi tutaj nie ściemniaj o sile hamulca nożnego, tylko skup się
    > na meritum sprawy. Szczególnie, że sam temat poruszyłeś...

    Meritum jest takie, ze uwazam ze to dobrze gdy egzaminator moze miec
    nad egzaminowanym nadzor taki jak instruktor w dostosowanym
    samochodzie. Bo mniejszy uwazam za niebezpieczny.

    > Nie, tak to się nie uda.

    A czemu nie ? Jest skrzynia ? jest. Automatyczna ? nie.
    A ze do tego jest elastyczny silnik, to juz przeciez nie szkoly wina.

    > A co ma do rzeczy?

    Domysl sie.

    > Nie interesuje mnie twoja koncepcja - pytam o to, jaki jest
    > obowiązek używania kamer, skoro o tym zacząłeś pisać.

    Chyba jest, skoro wszyscy maja.
    Ale w sumie nieistotne - obowiazek mozna szybko zniesc.
    Ale kamerka dobra rzecz.

    > To jaki jest ten obowiązek używania kamer w czasie egzaminów?

    Zobaczysz ze potem beda gazety pisala ze taka niepisana umowa byla -
    kto chce zdac, wsadza koperte w kieszen drzwi. I nawet kamery nie
    pomoga :-)

    > Kręcisz swoim sposobem i nic z tego nie wynika.

    No jak nie ? Zdajesz np na clio, a potem mozesz prowadzic i szybkie
    bmw, i wielkiego mercedesa, i pickupa w automacie, i terenowke i
    furgon dostawczy, i pasazerski, a nawet mala ciezaroweczke ..

    > Dobre i tanie, ponieważ WORD takie dostał za 0,84zł za sztukę?
    > Tak, to jest jakaś koncepcja.

    Ofiarodawca jednak zaryzykowal darowizne, wiec bardzo drogie nie sa,
    a i trwalosc musza miec dobra, zeby z torbami nie poszedl na serwisie.

    No chyba ze sprzeglo faktycznie wytrzymuje rok i kosztuje 10 tys :-)

    W kazdym badz razie to nie jest pierwszy przetarg, gdzie word kupuje,
    a dokladniej to wynajmuje tanio.

    J.