    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Przestarzałość wg. Apple
    Date: Sun, 17 Jun 2012 22:49:05 +0200

    Dnia Thu, 14 Jun 2012 06:16:29 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Do czego nie wystarcza?
    > Czy nikt nie produkuje komputera z RS232?
    > Jeśli na 100% musisz mieć goły RS232 w pececie, bez przejściówki,
    > to niestety szukasz takiego a nie narzekasz że firma X takiego nie robi
    > bo Ty jesteś z tego niezadowolony - unikaj postawy roszczeniowej
    > bo nie jesteś ani pępkiem świata ani nawet typowym klientem.

    No tak, ale jak tak bedziesz chwalil innowacyjnosc i wyznaczanie trendow
    przez firme Apple, to inni tez beda chcieli byc chwaleni, i zacznie byc
    naprawde "nikt nie produkuje". Juz teraz trudno.

    > Kabelek jest w użyciu ale nie w laptopach. Głównie w desktopach.

    W laptopach tez.

    > Jestem pewny że wiele ludzi ma wciąż drukarki z portem Centronix
    > - nie znaczy to wcale że argumentowałbyś za takim portem, nie?

    Zle trafiles - najprostszy port, ktory umozliwial proste sterowanie wlasnym
    urzadzeniem z peceta. A dzis trzeba kombinowac z usb.

    > Obserwacje rynku uczą że nie przeceniam.

    Chyba przeceniasz. Toz podobne rzeczy inni wprowadzili wczesniej, Apple
    wcale nie byl pierwszy.

    > Bo przyzwyczajona do opornościowego mocno naciska ekran
    > zamiast DOTYKAĆ go bez naciskania opuszkami palca??

    Nie jest przyzwyczajona do opornosciowego :-)

    > Niczego to nie dowodzi ani nikogo nie przekonuje. Jesteś jeden.

    Sadzac po rynku baterii na allegro, to nie ja jeden :-)

    > O czym mówisz?

    O procesach o baterie w ipodzie. Nie wszystkim wystarcza "amazing",
    i jak im sie bateria popsuje to nie biegna po drugie urzadzenie, tylko po
    nowa baterie. A jak jej nie ma, to biegna do adwokata :)

    P.S. Samsung sie reklamuje z nowymi cechami - automatyczny wybor
    najlepszych zdjec, wymiana informacji przez dotyk (ha, ha, chmura nie jest
    dobra ?) i czyms jeszcze. Apple ma konkurencje ?

    J.