  • 21. Data: 2009-06-20 16:56:59
    Temat: Re: Przesiadka z Symbiana ?
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Dnia Fri, 19 Jun 2009 20:42:49 +0200, Tomek Głowacki napisał(a):

    > smsy" i już, bo i z tym bywały dziwnej natury problemy (głównie zwisy,
    > albo połączenia "jednostronne" ja słyszę, ktoś nie słyszy). Trochę mi to
    > przypominało zabawę z Win95-98 swojego czasu.

    Zgadza się. Jednak jest podobnie, jak sobie zapuścisz zwykłą windę - jak
    user poinstaluje sobie dużo bzdur, to mu komp muli.

    Pierwszy telefon z WM miałem z 5.0, po 3 dniach zabawy w instalacje pierdół
    telefon prawie nie działał, musiałem robić reset pamięci. Później uważałem
    już bardziej i jako-tako chodził. Teraz mam WM 6.1, jestem nauczony
    uważania i zwiecha zdarza mi się może raz na miesiąc.

    Używam WM na codzien i moim zdaniem to system toporny i mało przyjazny
    użytkownikow w porównaniu z innymi lub z tym, jakby mogło być. A mam na nim
    Manillę, ale cokolwiek poza nią wygląda już źle.

    Za to iPhone nie jest otwarty, nie można sobie instalować czego się chce,
    więc powstaje mniej aplikacji i są one "cenzurowane". Więc pod tym względem
    Apple jest tak samo do dupy, jak Microsoft z niedopracowaniem interface.
    Obie firmy w pewnym sensie są siebie warte, z tym, że Apple ma zagorzałych
    wyznawców - fanatyków, a z produktów MS wypada drwić.

    Pozdrawiam
    Tony

  • 22. Data: 2009-06-24 05:06:09
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    ToMasz pisze:

    > popatrz na odpowiedź T.Głowackiego. w zawodach jakie wymyślił twórca
    > wątku, lepiej wypada przestarzały WM. Nie dlatego ze jest przestarzały,
    > tylko daje wieksze możliwości.

    Panie ... wieksze mozliwosci .... to takie fajne slowo...wytryszek.
    Ale jestes swiadom ze na iphonisw i Androidzie moge se pisac skrypty w
    Bashu :) a na WM nie ... to sa tej samej klasy "zawody".
    WM ma mozliwosci tylko kazda z nich to niedorbka. WM wysyla SMS ale
    sama aplikacja to jakis koszmar desugnera od UI i ergonoma.
    WM ma ksiazke telefoniczna.... nastepne cudo techniki XIXwieku.

    DOpoki nie pojmiesz ze mozliwosci a "dzialanie" roznia sie zasadniczo do
    tego czasu dyskusja jest bezcelowa

    > do Jana. JA sie na WM słabo znam. jak znasz sie lepiej, to napisz,
    > konkretnie, na temat. Sądze ze Ty jako Dyżurny zachwalacz iPhonów nie
    > odpisałeś na temat, bo Waldek i paru innych kolegów nie zostawili by na
    > tobie suchej nitki. Więc ja mam osobistą prośbę. jak niemasz nic mądrego
    > do napisania, to poprostu niepisz.

    Ale co na temat ? Ze niby staystyki sprzedazy tez Jobs falszuje...
    paranoja w glowie ?

  • 23. Data: 2009-06-24 05:11:43
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Tomek Głowacki pisze:

    > To trochę nie tak :) Ja też miałem doświadczenia z WM i po prostu mimo
    > znakomitej softwarowej funkcjonalności (no nie wiem, bimbru nie
    > wypędzi?)

    A co takiego doskonałego jest w WM... tak serio pytam bo akurat UI i
    software to tam jest najwieksza wada akurat. Do zalet zaliczylbym co
    najwyzej ze OS jest znany i obsluguje wiele roznych urzadzen
    (rozdzielczosc, zastosowania) co tez teraz mu ciazy nieco.

    > to jednak mimo wszystko na platformach które testowałem, WM
    > sprawdzało się słabo - po prostu niestabilnie, mało przewidywalnie,
    > czasami coś za szybko poklikasz, poodpalasz parę aplikacji i już ci wisi
    > telefon. To nawet nie do końca działało tak, że "dzwonisz, wysyłasz
    > smsy" i już, bo i z tym bywały dziwnej natury problemy (głównie zwisy,
    > albo połączenia "jednostronne" ja słyszę, ktoś nie słyszy). Trochę mi to
    > przypominało zabawę z Win95-98 swojego czasu. A ja jednak potrzebowałem
    > telefonu, który jaj nie robi.

    MOj i600 tez tak ma... pokazuje sygnal chodz go nie ma. Potrafi
    zawisnac podczas pisania SMS w losowej sytuacji. OperaMini w Javie mimo
    wladsciwych ikonek nie widzi sieci (aplikacja Mail tez) mimo ze pozornie
    wszystko jest ok sesja do APN stoi. O dziwo nigdy mi sie ten 6.0 nie
    zrestartowal sam, sporadycznie padaly aplikacje zamykajac sie.

    > Są ludzie co sobie WM chwalą, no widać może mniej mieszają albo co...

    To nerdy i geeki od grzebania i zabawy w gotowanie ROMow. Wystarczy
    zobaczyc cos ie dziala jak Omnia trafilo do ludzi... jako zwykly telefon.

  • 24. Data: 2009-06-24 05:17:20
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Tony pisze:

    > Zgadza się. Jednak jest podobnie, jak sobie zapuścisz zwykłą windę - jak
    > user poinstaluje sobie dużo bzdur, to mu komp muli.

    Ale jest wielozadaniowy :) heheheh. Ale rozumiem widziales juz iphona
    z zainstalowana SETKA aplikacji ktory dziala tak samo jakby mial JEDNA.

    WM wywodzi sie z PDA dla geekow czyli dla technofobow .... dzis nie
    przystaje on do user friedly ani troche nawet z TouchFlo3D.

> [...]
    > już bardziej i jako-tako chodził. Teraz mam WM 6.1, jestem nauczony
    > uważania i zwiecha zdarza mi się może raz na miesiąc.

    No wlasnie .... teraz sobie wyobraz co sie stanie gdy ruszy Marketplace
    i ludzie beda mili dostep do aplikacji na jeden klik i zaczna
    iunstalowac i usuwac aplikacje kilkarazy dziennie. Bedzie MASAKRA.

    Stad kod WM nadahje sie dzis na smietnik

    > Za to iPhone nie jest otwarty, nie można sobie instalować czego się chce,
    > więc powstaje mniej aplikacji i są one "cenzurowane".

    Mnie aplikacji ? WM ciagnie za soba aplikacje od 20 lat dzis jednak nie
    powstaje ich wiecej niz na iphona. AppStore nie ma nawet 1 roku.

> [...]
    > Obie firmy w pewnym sensie są siebie warte, z tym, że Apple ma zagorzałych
    > wyznawców - fanatyków, a z produktów MS wypada drwić.

    Buheheh to WM jest zakorzeniony u fanatycznych nerdo-geekow.

  • 25. Data: 2009-06-24 07:29:20
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 24 Jun 2009 07:17:20 +0200, Jan Strybyszewski napisał(a):

    > WM wywodzi sie z PDA dla geekow czyli dla technofobow .... dzis nie
    > przystaje on do user friedly ani troche nawet z TouchFlo3D.

    A z czego wywodzi się Linux i FreeBSD nasza kopio Zacieka?

    czekaj, dopiero co chwaliłeś że więcej - to w końcu mniej czy więcej?

    > Buheheh to WM jest zakorzeniony u fanatycznych nerdo-geekow.

    fanatycznych? hm.. używanie słów których się nie rozumie.. tak, to jest
    dosyć charakterystyczne.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 26. Data: 2009-06-24 07:31:26
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 24 Jun 2009 07:06:09 +0200, Jan Strybyszewski napisał(a):

    > Ale jestes swiadom ze na iphonisw i Androidzie moge se pisac skrypty w
    > Bashu :) a na WM nie ... to sa tej samej klasy "zawody".

    taki jeden zaciekopodobny dopiero coś pisał o systemie dla nerdów i geeków,
    moment, niech ja sobie przypomnę, który to..

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 27. Data: 2009-06-24 08:07:40
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > WM ma mozliwosci tylko kazda z nich to niedorbka. WM wysyla SMS ale
    > sama aplikacja to jakis koszmar desugnera od UI i ergonoma.
    > WM ma ksiazke telefoniczna.... nastepne cudo techniki XIXwieku.

    No i co to udowodniłeś tym razem? Przecież jest wiele aplikacji, które
    zastępują wbudowane aplikacje.

    Czy na ipoo i na androida też są i można zmienić bez problemu?

    Tylko nie mów mi, że w ip androidzie są książki telefoniczne i obsługa
    SMS idealne, bo to co Tobie się podoba dla mnie może byćbezużyteczne.

    Po raz kolejny: wybór, różnorodność. Ty nie potrafisz tego zrozumieć, że
    ludzie chcą mieć wybór?

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

  • 28. Data: 2009-06-24 13:18:07
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > A z czego wywodzi się Linux i FreeBSD nasza kopio Zacieka?

    Z WMa niechybnie co Waldus kopio Kaczynskich :)

    > czekaj, dopiero co chwaliłeś że więcej - to w końcu mniej czy więcej?

    > fanatycznych? hm.. używanie słów których się nie rozumie.. tak, to jest
    > dosyć charakterystyczne.

    No u nerdo-geekow bez watpienia Waldus :)

  • 29. Data: 2009-06-24 13:19:07
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Szadzik pisze:

    > No i co to udowodniłeś tym razem? Przecież jest wiele aplikacji, które
    > zastępują wbudowane aplikacje.

    Ktore trzeba WYCZAROWAC z "nicosci internetu"

    > Czy na ipoo i na androida też są i można zmienić bez problemu?
    >
    > Tylko nie mów mi, że w ip androidzie są książki telefoniczne i obsługa
    > SMS idealne, bo to co Tobie się podoba dla mnie może byćbezużyteczne.

    A czy ja pisze ze idealne.

    > Po raz kolejny: wybór, różnorodność. Ty nie potrafisz tego zrozumieć, że
    > ludzie chcą mieć wybór?

    Dlatego nie kupuja WMow ?

  • 30. Data: 2009-06-24 15:58:04
    Od: TGor <g...@w...peel>

    Jan Strybyszewski wrote:

    > WM wywodzi sie z PDA dla geekow czyli dla technofobow ....

    Czy ty w ogóle tknąłeś angielski współczesny, bo edukacja by ci się
    przydała. Rozumiesz o czym piszesz, expierdzie?

    TG