  • 1. Data: 2009-06-18 21:23:17
    Temat: sprawdzanie operatora numeru sieci
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Usługi sprawdzania operatora (przed nawiązaniem połączenia w Orange *555)
    czy działa to prawidłowo ?
    szczególnie przy numerach przeniesionych jaki jest wynik sprawdzania ?
    testował ktoś w Orange, Plusie, Erze ?

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Antyki http://foto.3mam.net/antyki/antyki_6.php

  • 2. Data: 2009-06-19 07:43:12
    Temat: Re: sprawdzanie operatora numeru sieci
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    http://is.eranet.pl/updir/check.cgi?t=48502166766

  • 3. Data: 2009-06-19 08:12:42
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 18 Jun 2009 23:23:17 +0200, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    napisał(a):

    > Usługi sprawdzania operatora (przed nawiązaniem połączenia w Orange *555)
    > czy działa to prawidłowo ?

    Nie wiem jak u innych operatorów, ale w Orange w ogóle nie udało mi się
    skorzystać z tej usługi.
    W trakcie wprowadzania numeru Janina Magnetofon coś mówi
    (prawdopodobnie, że nie udało się rozpoznać numeru), ale nie jestem
    pewien co, bo nie potrafię jednocześnie trzymać słuchawki przy uchu i
    wprowadzać numeru :(
    W każdym razie na końcu też mówi, że numeru nie udało się rozpoznać.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 4. Data: 2009-06-19 15:03:09
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 19 Cze, 10:12, Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:

> [...]
    > wprowadzać numeru :(
    > W każdym razie na końcu też mówi, że numeru nie udało się rozpoznać.

    A wie ktos jak to w Plusie (sim+) sprawdzic? Nie majac akurat
    internetu pod reka.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 5. Data: 2009-06-19 17:13:02
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
    > A wie ktos jak to w Plusie (sim+) sprawdzic? Nie majac akurat
    > internetu pod reka.

    Znalezienie tej informacji zajęło mi poniżej minuty.

    http://www.plus.pl/oferta_indywidualna/nasze_uslugi/
    uslugi_standardowe/sprawdz_czy_numer_nalezy_do_plusa

    Piotr

  • 6. Data: 2009-06-19 17:42:21
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 19 Cze, 19:13, "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> wrote:

    > http://www.plus.pl/oferta_indywidualna/nasze_uslugi/
    uslugi_standardow...

    "System wyśle zwrotnego SMS-a o treści: " numer xxxxxxxxx należy do
    sieci Plus" lub " numer xxxxxxxxx nie należy do sieci Plus"."

    A jak ja chce sprawdzic czy to numer do Playa?

    Wg mnie, operator ktory wyszczegolnia oplaty w zaleznosci od
    zakonczenia polaczenia powinien przed drozszym polaczeniem odtwarzac
    info o tym.

    A teraz to jest to zwykla proba naciagania na nie wiedzy.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 7. Data: 2009-06-20 10:28:36
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 19 Jun 2009 10:42:21 -0700 (PDT), Rafal M wrote:
    >Wg mnie, operator ktory wyszczegolnia oplaty w zaleznosci od
    >zakonczenia polaczenia powinien przed drozszym polaczeniem odtwarzac
    >info o tym.

    Powinien. Choc teraz to sie robi skomplikowane - coraz wiecej opcji i
    pakietow.

    >A teraz to jest to zwykla proba naciagania na nie wiedzy.

    No coz, zawsze mozna sie podeprzec obowiazujacym prawem.
    Jakby obywatele chcieli zeby tak bylo, to by taki przepis byl w prawie
    telekomunikacyjnym :-)

    J.