  • 1. Data: 2009-06-18 12:52:27
    Temat: Gdzie tani prepaid? Tylko odbieranie.
    Od: Netx <g...@g...pl>

    Mam pytanie jaka jest obecnie tania i dobra oferta prapaid, bądź
    najtańsza? Interesuje mnie:
    - jak najrzadsze doładowania żeby tanio wychodziło (rozmowy wychodzące
    będą rzadkością)
    - raczej nie Play bo słyszałem że połączenia przychodzące *do* Play są
    drogie co by zniechęcało dzwoniących
    - chciałbym aby kupiony numer jak najdłużej pożył tzn. aby operator nie
    był w fazie upadku
    - najlepiej bez konieczności rejestracji karty sim na osobę

    W tej chwili mam simplusa i szukam drugiej karty sim/prepaid. Drugiego
    simplusa raczej nie chcę kupować bo tu muszę płacić 50zł raz na 3
    miesiące i szukam czegoś jeszcze tańszego do odbierania rozmów i bardzo
    sporadycznie dzwonienia.
    Poproszę o nakierowanie, szczegóły doczytam. W necie jest dużo
    operatorów rzeczywistych/wirtualny i ofert i ciężko przebrnąć przez tą
    ilość informacji.

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2009-06-18 12:59:15
    Temat: Re: Gdzie tani prepaid? Tylko odbieranie.
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Netx" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Poproszę o nakierowanie, szczegóły doczytam. W necie jest dużo
    > operatorów rzeczywistych/wirtualny i ofert i ciężko przebrnąć przez tą

    jeżeli chcesz utrzymywać wychodzące aktywne to tylko play - inne to standard
    50/3 miesiące - jeżeli interesuje cie tylko odbieranie to w popie zdaje się
    po doładowaniu masz rok aktywne na odbieranie

    --
    tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

  • 3. Data: 2009-06-18 13:07:26
    Od: "Michal L" <m...@o...eu>

    "Bebe" <e...@g...pl> wrote in message
    > jeżeli chcesz utrzymywać wychodzące aktywne to tylko play - inne to
    > standard 50/3 miesiące - jeżeli interesuje cie tylko odbieranie to w popie
    > zdaje się po doładowaniu masz rok aktywne na odbieranie

    W GaduAir jest 10zl/3 mies....

  • 4. Data: 2009-06-18 18:07:08
    Od: "u" <...@w...yz>

    Użytkownik "Netx" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > - jak najrzadsze doładowania żeby tanio wychodziło (rozmowy wychodzące
    > będą rzadkością)

    doładowywać nie musisz:
    http://www.cyfrowypolsat.pl/komorki/telefony-na-kart
    e/oferta.cp

  • 5. Data: 2009-06-18 18:13:02
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Thu, 18 Jun 2009 20:07:08 +0200, u napisał(a):

    > Użytkownik "Netx" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > doładowywać nie musisz:
    > http://www.cyfrowypolsat.pl/komorki/telefony-na-kart
    e/oferta.cp

    ale chyba przychodzące do Cyfrowego Polsatu są podobnie droższe jak do
    Play, nie wiem w którym cenniku ale widziałem...

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Antyki http://foto.3mam.net/antyki/antyki_5.php

  • 6. Data: 2009-06-18 20:47:56
    Od: "u" <...@w...yz>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl> napisał w
    wiadomości news:h1e03j$2q7$1@inews.gazeta.pl...
    > ale chyba przychodzące do Cyfrowego Polsatu są podobnie droższe jak do
    > Play, nie wiem w którym cenniku ale widziałem...

    W każdym
    Play najdrożej, CP drożej.
    Do sporadycznego używania może być, byle tylko "smycz" była naładowana i pod
    ręką.

  • 7. Data: 2009-06-19 05:07:52
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Michal L napisał(a):

    > W GaduAir jest 10zl/3 mies....

    Jako i w Mobilkingu...

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 8. Data: 2009-06-19 13:32:22
    Od: Netx <g...@g...pl>

    > Jako i w Mobilkingu...

    Mobil King najlepiej by mi pasował. Czy jednak ta sieć nie jest czasem w
    stanie upadku?

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 9. Data: 2009-06-21 08:23:18
    Od: Little Brother <r...@g...com>

    On 19 Cze, 15:32, Netx <g...@g...pl> wrote:

    > Mobil King najlepiej by mi pasował. Czy jednak ta sieć nie jest czasem w
    > stanie upadku?

    Możesz kupić dowolny starter za powiedzmy 5 zł i używać tylko do
    odbioru rozmów przychodzących, a do wychodzących zachować
    dotychczasowy lub w miarę potrzeby kupowac co jakiś czas minimalny
    starter i dzwonić do wyczerpania kredytu lub ważności na połączenia
    wychodzące.

  • 10. Data: 2009-06-22 05:07:29
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Netx napisał(a):

    > Mobil King najlepiej by mi pasował. Czy jednak ta sieć nie jest czasem w
    > stanie upadku?

    Na razie nic o tym oficjalnie nie wiadomo. W każdym razie po 6 lipca numer
    przeniesiesz bezpłatnie i szybko do jakiej sieci chcesz, więc ewentualne
    zejście operatora jest mało straszne.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP